آخرین اخبار :
کد خبر : 8285 پنج شنبه 3 آبان 1397 اجتماعی
راه و شهرسازی

نشست مشترک انبوه سازان با مسئولین اجرایی شهرستان محمودآباد

جلسه هم اندیشی انبوه سازان با مسئولین اجرایی شهرستان با حضور فرماندار و شهردار، و روسای ادارات و اعضای انجمن صنفی انبوه سازان محمودآباد برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی مازندران مهندس یوسفی رئیس اداره راه و شهرسازی محمودآباد و نور ضمن اشاره به اهمیت نقش انبوه سازان در روند توسعه آتی شهرستان تصریح نمودند : بهره مندی از نقطه نظرات اعضای این انجمن در روند تهیه طرح های توسعه شهری می تواند در فرآیند اجرائی نمودن طرح های توسعه و استفاده از ظرفیت های این انجمن در ایجاد فضاهای شهری سارزنده و پویا ، نتایج مثبتی درپی داشته باشد .

رئیس اداره راه وشهرسازی محمودآباد و نور اظهار داشت : برای رشد و بهبود اقتصادی و توسعه  پایدار شهرستان ومشارکت بخش خصوصی میتوان مسائل کلان شهری را شناسایی و برای رفع آن گام های موثری برداشت.

در ادامه این نشست نمایندگان انجمن مذکور به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداخته و پس از آن مشاوران تهیه کننده طرح های توسعه شهری مذکور نظرات خود را حول موضوع ارائه نمودند.

در این نشست مقرر گردید کارگروهی با مسئولیت راه و شهرسازی و ترکیب شهرداری و و انجمن انبوه سازان و اعضای مرتبط به صورت فصلی تشکیل در این  راستا فعالیت نمایند.

همچنین انجمن صنفی انبوه سازان بسته پیشنهادی خود را درخصوص تخفیفات و اجرای بهتر به شهرداری و فرمانداری اعلام نمایند.

در پایان این جلسه مقررگردید شهرداریها نسبت به ارائه راهکارها وبسته های تشویقی از جمله تخفیف عوارض با رعایت قانون حفظ حق و حقوق شهرداری در راستای حمایت از انبوه سازان اقدام مناسب انجام دهند .

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها