آخرین اخبار :
کد خبر : 8 پنج شنبه 27 ارديبهشت 1397 سیاست

پیام استاندار مازندران به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

مهندس اسلامی، مقام عالی دولت در مازندران با صدور پیامی؛ فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت "روز ملی ارتباطات و روابط عمومی" را تبریک گفت. در بخشی از این پیام آمده است: نامگذاری 27 اردیبهشت ماه به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نشانگر اهمیت و جایگاه ارتباطات و روابط عمومی به عنوان یک فعالیت راهبردی برای تحقق توسعه و ارتقای سطح تعامل سازمان ها با مردم و رسانه است. ‎

در آستانه 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی پیامی از سوی مهندس اسلامی، استاندار مازندران منتشر شد. 

متن کامل پیام بدین شرح است: 

نامگذاری 27 اردیبهشت ماه به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نشانگر اهمیت و جایگاه ارتباطات و روابط عمومی به عنوان یک فعالیت راهبردی برای تحقق توسعه و ارتقای سطح تعامل سازمان ها با مردم و رسانه است

بی گمان؛ روابط عمومی حرفه ای و هوشمند به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و مردم، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی سازمان به اطلاعات برای تصمیم گیری و تصمیم سازی و افزایش مشارکت مردم دارد به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترشِ تعامل و تفاهم با جامعه و ارتقاء سازمان در ارایه خدمات اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

در این راستا توزیع عادلانه اطلاعات، تنویر افکارعمومی، مخاطب محوری و مردم مداری و تحقق ابعاد حقوق شهروندی زمینه و بستر مشارکت بهتر و بیشتر مردم عزیز را فراهم می نماید .

بنابراین روابط عمومی ها علاوه بر انتقال و انعکاس اخبار، باید با دوری از انفعال، بر محور تفکر مداری، مشارکت مداری و اطلاع مداری، فعالیت های خود را استوار نموده تا بتوانند در راستای کمک به اثربخشی سازمان گام بردارند و با نواندیشی و نوگرایی، ابتکار و خلاقیت مستمر عجین شده و خود را با تحولات روز و نیازها و انتظارات افکار عمومی منطبق و هماهنگ سازند.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری شده است و دولت برای رونق اشتغال و محرومیت زدایی و نشاط اجتماعی برنامه های گسترده ای دارد، روابط عمومی ها به عنوان نقش آفرینان عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی می توانند زمینه تحقق شعار سال و توسعه همه جانبه را فراهم کنند.

اینجانب؛ ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به همه فعالان حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی استان، توفیق روزافزون همه این عزیزان را جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌ها و برنامه های دولت تدبیر و امید بویژه تحقق منشور حقوق شهروندی، میز خدمت و پاسخگویی به هنگام به مردم با اطلاع رسانی و اطلاع یابی مستمر ، از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت می نمایم و امیدوارم این مشعل داران توسعه ارتباطات؛ با ابتکار و امید، بصورت قانونمند، هدفمند و هوشمندانه در راستای هم افزایی، هم اندیشی، هم سویی، هم نوایی و هم گرایی همه تلاشگران توسعه استان اهتمام نمایند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها