آخرین اخبار :
کد خبر : 7286 یکشنبه 22 مهر 1397 محیط زیست و منابع طبیعی
معاون وزیر راه و شهرسازی

برداشت از رودخانه ها ساماندهی شده و مهندسی نیست

معاون وزیر راه و شهرسازی خواستار ساماندهی رودخانه ها و ممنوعیت برداشت در حاشیه پل ها شد و گفت: برداشت از رودخانه ها باید مهندسی باشد که اکنون اینگونه نیست.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی  دکتر خیرالله خادمی  معاون شرکت ساخت و توسعه راهها به همراه مهندس نبیان معاون امور عمرانی استانداری مازندران و مهندس بهادری مدیر کل راه و شهرسازی استان و هئیت همراه  روز یکشنبه 22 مهرماه از مناطق سیل زده غرب استان بازدید و از نزدیک در جریان خسارت وارده در اثر سیل به راههای ارتباطی ، پل ها ، ابنیه فنی و راههای روستایی قرار گرفتند .

دکتر خادمی در حاشیه بازدید از پل تخریب شده ماشالک براثر سیل اخیر گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، امروز، ترافیک داخل شهر نوشهر با کنارگذر و کمربندی منتقل می شود و تردد به صورت دوطرفه از روی یک پل انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بلافاصله عملیات اجرایی پل تخریب شده از سوی راهداری انجام و مشکلی از نظر اعتباری نداریم .

مهندس عبداله بهادری مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران نیز در این بازدید ضمن تاکید بر اهتمام ویژه ی وزارت راه و شهرسازی برای مرمت و بازسازی مناطق آسیب دیده در اثر سیل به حوزه راه یادآور شد : پس از وقوع سیل بلافاصله همکاران اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و دیگر دستگاههای امدادی با بسیج همه نیروهاو بکارگیری همه امکانات در منطقه مستقر و در حال خدمت رسانی به مردم سیل زده هستند.

مديركل راه و شهرسازي استان در خصوص محور منطقه سه هزار تنکابن تصريح نمود: در پي جاري شدن سيل پل قدیمی روستای صادق آباد منطقه سه هزار تنکابن تخریب شده که با تلاش همکاران جهت تسریع در کار برای تردد وسایل نقلیه پل باکسی در حال اجرا می باشد.

بازدید از مناطق سیل زده ، بازدید از راههای روستایی و پلهای آسیب دیده در اثر سیل ، بازدید از پل ماشالک ،تعریض محور مرزن آباد – دزدبن دلیر – تعریض محور مرزن آباد به کلاردشت- تقاطع دوات به آزاد راه تهران – تقاطع نواب صفوی در بام چالوس –پل ملکا محور نوشهر  - رویان از جمله مناطقی بودند که مورد بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه قرار گرفت.

برگزاری نشست در فرمانداری چالوس و اتخاذ تصمیمات مناسب برای بازسازی مناطق آسیب دیده در اثر سیل در حوزه راه از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون وزیر راه و شهرسازی به مناطق سیل زده غرب استان بود .

گفتنی است :جاری شدن سیل در هفته گذشته بیش از 2000 میلیارد ریال خسارات به راههای ارتباطی ، ابنیه فنی ، پل و راههای روستایی غرب استان وارد نموده است .

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها