آخرین اخبار :
کد خبر : 7285 یکشنبه 22 مهر 1397 اجتماعی
راه و شهرسازی

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از مناطق سیل زده غرب استان

معاون شرکت ساخت و توسعه راهها به همراه مهندس نبیان معاون امور عمرانی استانداری مازندران ، مديركل راه و شهرسازي مازندران و جمعي از مسؤلين ذيربط از مناطق سیل زده غرب استان بازديد نمودند.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید خواستار ساماندهی رودخانه ها و ممنوعیت برداشت در حاشیه پل ها شد و گفت: برداشت از رودخانه ها باید مهندسی باشد که اکنون اینگونه نیست .

دکتر خیرالله خادمی پیش ازظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از پل تخریب شده ماشالک براثر سیل اخیر گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، امروز، ترافیک داخل شهر نوشهر با کنارگذر و کمربندی منتقل می شود و تردد به صورت دوطرفه از روی یک پل انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بلافاصله عملیات اجرایی پل تخریب شده از سوی راهداری در حال انجام بوده و مرمت آن صورت می گیرد.

وی ساماندهی رودخانه ها در بالادست و پایین دست پل را ضروری دانست و در پاسخ به اینکه چرا نظارت جدی روی پل های قدیمی صورت نمی گیرد گفت: پل ها براساس استانداردهایی طراحی می شود و اگر اختلافی باشد قابل رصد خواهد بود.

خادمی از مسئولان و مردم خواست تا برداشت از رودخانه را در پایین دست پل ها غیرمجاز اعلام کنند زیرا برداشت مصالح به سازه ها آسیب خواهد زد.

معاون وزیر راه و شهرسازی، ساماندهی رودخانه ها و عدم برداشت از رودخانه ها را ضروری دانست و گفت: همچنین برداشت از رودخانه ها باید مهندسی و در صورت لزوم در قسمت بالادست سازه ها صورت گیرد.

وی یادآورشد: ترمیم پل تخریب شده ماشالک بلافاصله صورت می گیرد و مشکلی از نظر اعتبار نداریم.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها