آخرین اخبار :
کد خبر : 7281 شنبه 21 مهر 1397 اجتماعی
به منظور پیگیری طرح های راه و شهرسازی بهشهر و نکاء صورت پذیرفت :

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان با نماینده مردم بهشهر و نکاء در مجلس شورای اسلامی

مهندس بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه مدیر ساخت و توسعه راهها و مدیر راههای روستایی با دکتر علی محمد شاعری نماینده مردم بهشهر و نکاء در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ، مهندس بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه مدیر ساخت و توسعه راهها و مدیر راههای روستایی با دکتر علی محمد شاعری نماینده مردم بهشهر و نکاء در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند. 
دکتر شاعری در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات اداره کل راه و شهرسازی استان در حوزه راههای اصلی ، فرعی و روستایی و سایر بخش ها خواستار توجه و اهتمام بیشتر و همچنین تسریع در روند اجرایی فعالیت ها و پروژه های در حال انجام شدند .

مهندس عبداله بهادری مدیر کل راه و شهرسازی استان در این نشست ضمن تشریح فعالیت ها و اقدامات در حال انجام در حوزه بهشهر  و نکا از دکتر شاعری به جهت پیگیری ویژه  توجه خاص به حوزه راه و شهرسازی و تلاش برای تامین  اعتبارات مناسب برای پیشبرد فعالیت ها قدردانی نمودند. 

مدیر کل راه و شهرسازی استان خاطرنشان ساخت : دراین دیدار طرح های عمرانی و اجرایی در حوزه راه و شهرسازی حوزه انتخابیه و بررسی روند اعتباری طرح های در دست اجرا بررسی گردید. 

پروژه تعریض محور زاغمرز ، بهشهر ، بندر امیرآباد – محور نکاء- نیروگاه – محور امیرآباد – گلوگاه – دامغان و پروژه های متعدد در حوزه راه روستایی ، مسکن ، معماری و شهرسازی و فنی و اجرایی از جمله پروژه های فعال در حوزه بهشهر و نکا می باشد.

گفتنی است : از 10500 كيلومتر راههای اصلی و فرعی و روستايي موجود در مازندران ، مقدار 415 كيلومتر در شهرستان بهشهر و مقدار 581 کیلومتر در شهرستان نکاء واقع شده است.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها