آخرین اخبار :
کد خبر : 7268 سه شنبه 17 مهر 1397 اجتماعی

پیام استاندار مازندران به مناسبت روز روستا

مهندس اسلامی، استاندار مازندران به مناسبت روز ملی روستا و عشایر پیام تبریکی صادر کرد. در بخشی از این پیام آمده است: بی شک روستا به عنوان مظهر وفاق و همدلی، صفا و صمیمیت، تلاش و کوشش، صداقت و وفاست. روستائیان یکی از ارکان مهم حفظ توان اقتصادی و پشتوانه استقلال سیاسی و امنیتی کشور بوده و نقش اساسی در تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی ایفا می نمایند.

متن کامل پیام استاندار مازندران به مناسبت روز روستا به شرح زیر است:

بی شک روستا نه تنها به عنوان مظهر وفاق و همدلی، صفا و صمیمیت ، تلاش و کوشش ،صداقت و وفاست بلکه به عنوان مبدا تولید و بخش اعظمی از نظام اجتماعی و جمعیتی در شئون گوناگون اعم از اقتصادی، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی کشور محسوب شده و دارای جایگاه و اهمیت بسزایی است. روستائیان یکی از ارکان مهم حفظ توان اقتصادی و پشتوانه استقلال سیاسی و امنیتی کشور بوده و نقش اساسی در تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی ایفا می نمایند.

آرامش - مناظر و چشم اندازهای بدیع ، دلگشا و طبیعت چشم نواز - عشق به همنوع، ایمان و تدین، زیبایی و سادگی، زحمت بی وقفه و تلاش مداوم جهت کسب روزی حلال و توکل و شکر به درگاه ایزد منان از بارز ترین صفات روستا و روستاییان عزیز است.

روستائیان با تلاش بی وقفه مظهر خود اتکایی و خودکفایی محسوب شده و با حضور پرشور و هوشمندانه در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی کارنامه ایی بی بدیل از خود بجا گذاشته و موجبات تعالی و پیشرفت کشور عزیزمان را در عرصه های مختلف فراهم نمو ده اند . 

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک 15 مهر ماه روز ملی روستا و عشایر، به مردم شریف روستاهای استان مازندران، با سپاس از تلاش بی وقفه همه دست اندر کاران توسعه روستایی به ویژه شوراهای اسلامی دلسوز ودهیاران زحمتکش، امیدوارم با توکل به ذات لایزال الهی، در راستای آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) و سیاست های دولت تدبیر امید، در مسیر تحقق توسعه روستایی و رفع مشکلات روستائیان بیش از پیش گام برداریم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها