آخرین اخبار :
کد خبر : 7259 شنبه 14 مهر 1397 سیاست
راه و شهرسازی

اعلام نتایج هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

هشتمین دوره انتخابات هئیت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در روز جمعه 13 مهر ماه برگزار و نتایج آن اعلام گردید.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی ، مهندس عبداله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس دستگاه نظارت بر هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ، با اشاره به برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان اظهار داشت این دوره از انتخابات در روز جمعه مورخ 13 مهرماه 1397 در 18 شهر استان برگزار شد و جمعا 7079  رای اخذ شده است .

رئیس دستگاه نظارت بر هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران افزود : آرای اخذ شده با حضور نمایندگان کاندیداهای انتخابات شمارش شد و در نهایت نتایج شمارش آرا به شرح ذیل اعلام شد .

در رشته عمران : محسن قربانی با 2643 رای – سید حمیدرضا مسیبی با 2567 رای – علی محمدنیا اطاق سرا با 2543 رای – تورج نائیج پور با 2517 رای –حسین نعمتیان جلودار با 2435 رای – جلال نوراله زاده زواردهی با 2310 رای به عنوان اعضای اصلی گروه عمران و حمیدرضا سفیدگر بایی با 2292 رای به عنوان عضو علی البدل گروه عمران حائز بیشترین رای ماخوذه شده اند .

در گروه نقشه برداری : جواد مهجوریان نماری با 2493 رای به عنوان عضو اصلی و محسن اکبرزاده با 2014 رای با عنوان عضو علی البدل گروه نقشه برداری انتخاب شده اند .

در گروه ترافیک : فرشید رضا حقیقی با 2821 رای به عنوان عضو اصلی و نادعلی رمضانپور با 2537 رای با عنوان عضو علی البدل گروه ترافیک انتخاب شده اند .

در گروه برق : محمد فیروزیان با 2815 رای و احمدرضا گران با 2500 رای به عنوان اعضای اصلی و مهرداد اسمعیلی با 1581 رای با عنوان عضو علی البدل گروه برق حائز بالاترین رای ماخوذه شده اند .

در گروه مکانیک : سیف اله علی نیا با 2673 رای به عنوان عضو اصلی و سید میراله حسینی با 1512 رای به عنوان عضو علی البدل گروه مکانیک انتخاب شدند .

در گروه معماری : سودابه مهری با 3082 رای - مهران فرصت با 2578 رای و مصطفی خاوری نژاد با 2291 رای به عنوان اعضای اصلی و علی اکبرزاده قربانی با 1491 رای با عنوان علی البدل گروه معماری حائز بالاترین رای ماخوذه شده اند .

در گروه شهرسازی : عادل منصور کیایی با 1636 رای با عنوان عضو اصلی و سید محمود میثاقی با 1419 رای به عنوان عضو علی البدل گروه شهرسازی دارای بیشترین رای از مجموع آرای ماخوذه شده و موفق شدند به هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران راه پیدا کنند .

اعضای منتخب پس از دریافت حکم خود از سوی وزیر راه و شهرسازی به مدت 3 سال هدایت سازمان نظام مهندسی استان را در مازندران بر عهده می گیرند .

باستناد مفاد ماده ۶۹ آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان بدینوسیله نتایج انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران به شرح پیوست اعلام می گردد:

شایان ذکر است وفق ماده ۷۰ آئین نامه مذکور مدت قبول شکایات مربوط به انتخابات تا ۵ روز بعد از اخذ رای می باشد و نتیجه قطعی پس از انجام رسیدگی به شکایات توسط هیات اجرایی و دستگاه نظارت استان و تائید آن توسط دستگاه نظارت انتخابات کشور و صدور اعتبار نامه اعضاء اصلی و علی البدل هیات مدیره سازمان استان خواهد بود.

مهندس عبداله بهادری ضمن تشکر از حضور اعضای سازمان دراین انتخابات اذعان داشت : امیدوارم از ظرفیت جامعه مهندسین در راستای پیشرفت و توسعه صنعت ساختمان در شهرهای استان به خوبی استفاده شود .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها