آخرین اخبار :
کد خبر : 4334 یکشنبه 25 شهريور 1397 اقتصاد
با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور و استاندار مازندران

یکهزار قطعه اسناد املاک بنیاد علوی در مازندران واگذار شد

اسناد یکهزار قطعه دیگر از املاک بنیاد علوی به ذینفعان این املاک در شهرستان میاندورود و اگذار شد و تعداد اسناد واگذاری شده در مازندران به هفت هزار و 600 فقره رسیده است. ‎

آئین نمادین واگذاری این تعداد سند با حضور محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور ،آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان، اسلامی استاندار مازندران، نمایندگان مدرم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و محلی در روستای جامخانه میاندورود برگزار شد.
در این مراسم به نیت 14معصوم ،14 نفر از خانواده های کم درآمد و مستضعف تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، اسناد و املاک خود را به صورت رایگان تحویل گرفتند.
قابل ذکر است : زمین های بنیاد علوی زمین هایی است که در دوره پهلوی اول و دوم از مالکان آن گرفته شده و به نام بنیاد پهلوی سند خورده بود. این زمین ها پس از انقلاب در اختیار بنیاد مستضعفان قرار گرفت و با تاسیس بنیاد علوی به این بنیاد رسید.
بر اساس مقرراتی که در اواخر سال 91 مصوب شد ، اسناد بخشی از زمین های بنیاد علوی برای افرادی که زیر پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی هستند، رایگان صادر می شود .
بر اساس این مقررات، صدور سند برای واحدهای مسکونی این دسته از افراد در مناطق روستائی تا سقف 400 متر مربع و در مناطق شهری نیز تا سقف 250 مترمربع رایگان است

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها