آخرین اخبار :
کد خبر : 4320 سه شنبه 20 شهريور 1397 سیاست
استاندار مازندران در جمع فرماندهان دفاع مقدس در آمل

دشمن امید مردم و ساقط کردن ارزش پول ملی را هدف گرفته است

استاندار مازندران با بیان این نکته که امروز آخرین نسخه عملیات دشمن ساقط کردن امید مردم و کم کردن ارزش پول ملی کشور است، گفت: همه باید هوشیار باشیم و در جهت قوام اقتصادی کشور تلاش کنیم. ‎

محمد اسلامی در جمع فرماندهان دوران دفاع مقدس در آمل افزود: دشمن در اتاق راهبردی خود به این نتیجه رسیده تنها چیزی که می تواند موثر واقع شود جدا کردن مردم از انقلاب است و این برنامه را با جنگ اقتصادی هدف گذاری کرد.
وی ادامه داد: دشمن فکر می کند که با این اقدام ارزش پول ملی ما را پایین آورده و اگر چند برنامه دیگر اجرا کند به مقصود خود می رسد.
اسلامی با بیان اینکه دشمن معتقد است که با چند گام و در سایه جنگ اقتصادی نظام را در سه ماه ساقط می کند، بیان داشت: امروز همه ما در یک آزمون مستمر به سر می بریم، اینکه تا چه اندازه هوشیاریم و وظایف خود را در هر زمانی یادآوری و به آن عمل می کنیم.
استاندار مازندران بیان داشت: همانگونه که در دفاع مقدس زمزمه می کردیم که تا زنده ایم، رزمنده ایم امروز هم در راه دفاع از انقلاب و ارزشهای آن ایستاده ایم.
اسلامی ادامه داد: اهداف دشمن از راه اندازی هشت سال جنگ اشغال خاک نبود بلکه این بود که دین محمدی در ایران اسلامی حاکم نباشد.
وی توضیح داد: بدانید برنامه های استکبار و محیط عملیاتی اش به طور مستمر تغییر می کند ولی ماهیت آن که ساقط کردن انقلاب اسلامی است ،تغییر نمی کند.
مقام عالی دولت در استان تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس باید زنده نگه داشته شود، چراکه آن چیزی که دفاع مقدس را به پیروزی رساند معنویت و از خودگذشتگی رزمندگان، توکل به خدا، خلاقیت، نبوغ و فرصتی بود که جوانان ما به ابداعاتی دست زدند که در هیچ کتاب نظامی دیده نمی شود.
وی گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره فرهنگی و نظامی دفاع مقدس یک تکلیف همگانی است و این گردهمایی کمک می کند که این نسل همدیگر و ارزش های آن دوران را حفظ کنند.
اسلامی با هشدار مجدد مبنی بر اینکه دشمن می خواهد دولت را از ایفای نقش در حوزه اقتصاد خارج کند و اتاق فرمان اقتصادی را در دست بگیرد،گفت: بدانید با هوشیاری و حضور در صحنه مردم و ایفای نقش از سوی همه ما از این مرحله عبور خواهیم کرد.
وی بیان داشت: دشمنان نقشه خود برای کم رنگ کردن جشن انقلاب را به گور خواهند برد و مردم ما با ایمان خود در صحنه هستند و شعارشان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها