آخرین اخبار :
کد خبر : 4307 پنج شنبه 15 شهريور 1397 سیاست
در جریان دیدار مدیر کل راه و شهرسازی مازندران با معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان شد :

تعریض ، ارتقاء و ایمن سازی راههای ارتباطی استان باید شتاب بیشتری بگیرد

معاون وزير راه و شهرسازی و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور در دیدار با مدیر کل راه و شهرسازی استان عنوان نمود : تعريض ، ارتقاء و ایمن سازی راههای ارتباطی استان باید با شتاب بیشتری انجام شود .

 

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران مهندس عبدالهاشم حسن نیا در اين دیدار كه با حضور مهندس نوروزی مدیر کل نگهداری راههای فرعی و روستایی سازمان راهداری و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همراه بود اظهار داشت : راههاي ارتباطي مازندران به دليل گردشگر پذير بودن و نزديكي به پايتخت از اهميت ويژه اي برخوردار بوده و از راههاي بسيار پرتراكم محسوب مي شوند. همچنين فاصله كم مراكز جمعيتي در اين استان و تراكم شهرها نيز بر اهميت راههاي درون استاني افزوده ، لذا با اين همه ويژگي هنوز توجه ويژه اي به اين راهها نشده است.

معاون وزير راه و شهرسازي با تاكيد بر لزوم توسعه زيرساخت هاي مازندران به منظور استفاده مطلوب از مواهب طبيعي و خدادادي، اظهار داشت: توسعه زيرساخت هاي اين استان به ويژه جاده ها، در دستور كار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

وي در خصوص عمليات تعريض محور هراز ابراز اميدواري كرد : خوشبختانه با توجه به حضور مهندسان متعهد و كار آزموده در محل پروژه ، اميد آن است تا هرچه زودتر شاهد بهره برداري نهايي از پروژه مذكور بوده چرا كه حق مردم شريف ايران اسلامي است كه جاده هايي ايمن و استاندارد داشته باشند.

مهندس حسن نیا ابراز اميدواري نمود : در پي رويکرد اخير دانش بنيان و برنامه‌محور در وزارت راه و شهرسازي شاهد توجه بيشتر به توسعه و تعريض و بهبود سرويس‌دهي محورهاي مازندران باشيم .

وي در ادامه ضمن قدرداني از مجموعه عوامل به منظور افزايش ارتقاء ايمني محورهاي ارتباطي استان تصريح نمود : با توجه به حجم بالاي ترافيك و تردد مسافرين به مازندران مي طلبد محورهاي اين استان همواره ايمن و استاندارد باشد.

مهندس حسن نيا اقدامات ايمن سازي محورها را براي كاهش تصادفات و تلفات جاده اي بسيار مثمر ثمر دانست و خاطر نشان ساخت : علاوه بر ايمن سازي محورها ، رعايت قوانين و مقررات از سوي كابران جاده اي نيز مي تواند عامل مهمي در جهت كاهش سوانح رانندگي باشد.

گفتني است معاون وزير و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور در سفر یک روزه به مازندران از تعدادی از پروژه های حوزه راه و شهرسازی و حوزه راهداری بازدید ودستوراتی را برای رفع موانع اجرائی و تسریع در روند اجرائی پروژه ها صادر نمودند .

 

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها