آخرین اخبار :
کد خبر : 4292 چهارشنبه 7 شهريور 1397 سیاست
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، مطرح کرد:

ضرورت تقویت فرهنگ مشارکت در جامعه

احمد حسین زادگان در ششمین روز از هفته دولت در شهرستان سیمرغ گفت: فرهنگ مشارکت جویی و مشارکت پذیری در جامعه باید ترویج و تقویت شود. ‎

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: فرهنگ مشارکت جویی و مشارکت پذیری در جامعه باید ترویج و تقویت شود.

احمد حسین زادگان در ششمین روز از هفته دولت در مراسم بهره برداری از ساختمان اداری بهزیستی شهرستان سیمرغ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه سازمان بهزیستی تنها سازمانی است که 180نوع فعالیت به جامعه هدف خدمات رسانی می کند، اظهار داشت: بستر سازی برای این تنوع و حجم از خدمات رسانی کار بسیار سختی است که بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به ضرورت اقدامات موثر برای رفاه مردم، به اهمیت جلب مشارکت و کمک های مردمی تاکید کرد و افزود: باید از سرمایه های اجتماعی جامعه در قالب سازمان های مردم نهاد و سمن ها کمک بخواهیم چرا که سازمان های مردم نهاد در متن جامعه و در بین مردم تصمیم سازی و در همان جا اقدام می کنند.

وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید در حوزه سازمان بهزیستی و حوزه های اجتماعی گام های موثری برداشته شده است، مستمری ها چهار برابر افزیش یافته و همچنین کمک های موردی بیشتر شده است .

حسین زادگان بااشاره به اجرای طرح های متنوع در سازمان بهزیستی برای جامعه هدف، گفت: بهزیستی خدمات متنوعی در حوزه های اجتماعی، روانشناسی، توانبخشی و بخش های مختلف به جامعه ارائه می دهد که در صورت حمایت بیشتر مردم کیفیت و کمیت آن قابل افزایش است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه این مراسم ها و آیین ها برای اطلاع رسانی اقدامات نظام و دولت به مردم است، تاکید کرد: مردم باید بدانند که این نظام و دولت با همه ی توان خود به آنها خدمت می کند و خیران گرانقدر نیز در کنار دولتمردان، خدمت به مردم را تسهیل می کنند که ارزشمند است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها