آخرین اخبار :
کد خبر : 4275 یکشنبه 4 شهريور 1397 اقتصاد
روابط عمومی شهرداری دابودشت

افتتاح 3 پروژه عمران شهری با عتباری بالغ بر 12 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهر دابودشت

3 پروژه عمران شهری در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهر دابودشت افتتاح گردید .

افتتاح 3 پروژه عمران شهری با عتباری بالغ بر 12 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهر دابودشت

 

3 پروژه عمران شهری در هفته دولت  با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهر دابودشت افتتاح گردید .

 افتتاح این پروژه ها با حضور حجت الاسلام والمسلمین تقی زاده امام جمعه دابودشت و دشت سر ، سید جعفر سولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل ، نصیری سرپرست بخشداری دابودشت ،نائیج نژاد و کردی معاونین و رمضانی مسئول حراست فرمانداری ویژه شهرستان آمل ، اعضای شورای اسلامی شهر دابودشت و تعدادی از مسئولان شهرستان آمل صورت گرفت .

محمدرضا مهدوی شهردار دابودشت ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و هفته اتحاد بین مردم و مسئولین در گزارشی در آیین افتتاحیه پروژه های شهری اظهار داشت : پروژه های احداث کانال بتنی خیابان ولیعصر (عج) به طول 333 متر و عرض 1.20 ،زیر سازی و آسفالت خیابان ولیعصر (عج) به مساحت 5000 متر مربع و زیر سازی و اسفالت خیابان سعدی به مساحت 4000 متر مربع دابودشت با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 500 میلیون ریال انجام گرفت .

شهردار دابودشت افزود : با همدلی و همراهی شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری و کمک و همکاری شهروندان فهیم شهر دابودشت و همه ی مسئولان و مدیران ،توانستیم این پروژه ها را به پایان  برسانیم.

در ادامه شهردار دابودشت بر استمرا خدمت به مردم در سال آتی تاکید کرد .

مهدوی شهردار دابودشت  همچنین از پیمانکاران برای انجام پروژه ها با توجه به وضعیت بودجه شهرداری که صبوری به خرج دادند تقدیر و تشکر نمود .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها