آخرین اخبار :
کد خبر : 4255 پنج شنبه 1 شهريور 1397 سیاست
رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه مازندران مطرح کرد:

مازندران کانون ارتباط تجاری ایران و روسیه

رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در استان، مازندران را کانون ارتباط تجاری ایران و روسیه برشمرد و گفت: مازندران تنها استانی است که توانسته نظر مقامات و فعالان اقتصادی روس را برای انعقاد قرارداد همکاری و توسعه روابط تجاری جلب کند.

به گزارش خبرمازندران، رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران با بیان اینکه هیئت 40 نفره تجاری و دولتی از استان ولگاگراد از روز یک شنبه به مازندران سفر کردند، گفت: این هیئت از بخش‌های اقتصادی و تولیدی استان بازدید کردند و استاندار ولگاگراد روز دوشنبه وارد استان شده است.

ابراهیم نوروزی ،با بیان اینکه هیئت تجاری ولگاگراد روسیه از بندر امیرآباد و ظرفیت‌های آن دیدار کرد، گفت: استاندار ولگاگراد روسیه از زمان ورود به استان مازندران از چندین طرح تولیدی کشاورزی و صنعتی استان بازدید کرد. 
 وی در ادامه تصریح کرد: همچنین تجار و فعالان اقتصادی روسیه پس از دیدار از ظرفیت های تولیدی استان، در نشست هم اندیشی با تجار و فعالان اقتصادی مازندران شرکت کردند. 
رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران با بیان اینکه هیئت روسی دومین بار است که به مازندران سفر می کند، تاکید کرد: ظرفیت‌های اقتصادی دو طرف موجب شده تا رفت و آمدهای مقامات ارشد دو استان ادامه دار باشد. 
نوروزی خاطرنشان کرد : پس از مذاکرات صورت گرفته دو طرف بر تفاهم همکاری بخش خصوصی، بخش علمی و بخش دولتی دو استان به توافق رسیدند که نمایندگان آن ها پای میز امضای تفاهمنامه ها نشستند. 
این مسئول با بیان اینکه ظرفیت‌های ولگاگراد روسیه می‌تواند بخش مهمی از نیازمندی های استان را تامین کند گفت: با توجه به بسترهای تولیدی مناسب در ولگاگراد روسیه می توان از بازار خوب این استان نیز برای ارائه محصولات مازندران بهره برد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها