آخرین اخبار :
کد خبر : 3347 پنج شنبه 25 مرداد 1397 سیاست
در آستانه سالروز ورود آزادگان به کشور، صورت گرفت:

دیدار استاندار مازندران با آزاده سرافراز محمد صادق صفرپور و مادر 3 شهید رودسری ابراهیمی در تنکابن

مهندس اسلامی در سفر به غرب مازندران؛ در آستانه سالروز ورود آزادگان به کشور با آزاده سرافراز محمد صادق صفرپور در خرم آباد تنکابن و مادر سرافراز شهیدان محمد علی، علیرضا و غلامعلی رودسری ابراهیمی در تنکابن دیدار، گفتگو و با اهدا لوح تقدیر از صبر و فداکاری آنان تقدیر نمود. ‎

استاندار مازندران در سفر به غرب استان، با اسوه صبر، ایثار و فداکاری دیدار و گفتگو نمود و از مقام شامخ انان با تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، مهندس اسلامی؛ در آستانه سالروز ورود آزادگان به کشور با آزاده سرافراز محمد صادق صفرپور در خرم آباد تنکابن دیدار و با اهدا لوح تقدیر از ایثار و فداکاری این آزاده و جانباز عزیز تقدیر نمود.

مقام عالی دولت در مازندران هم چنین با مادر سرافراز شهیدان محمد علی، علیرضا و غلامعلی رودسری ابراهیمی در تنکابن دیدار و با اهدا لوح تقدیر از استقامت و فداکاری این مادر سه شهید تقدیر کرد. 

مهندس اسلامی در این دیدارها، با اشاره به این که هر چه که امروز موجب اقتدار و عزت ماست، در گرو پایمردی و رشادت شهدا، آزادگان و ایثارگران است، گفت: بخاطر رشادت های ملت ماست که دشمن هیچ گاه در هیچ صحنه ای به اهداف شوم خود دست نیافته است.

وی گفت: خانواده شهدا و ایثارگران، چشم و چراغ و عزیز ملت و کشورند

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها