آخرین اخبار :
کد خبر : 3346 پنج شنبه 25 مرداد 1397 اجتماعی
راه و شهرسازی

برگزاری شصت و ششمین جلسه شورای مسکن استان

شصت و ششمین جلسه کارگروه شورای مسکن استان با حضور معاون عمرانی استانداری مازندران ،مدیرکل راه و شهرسازی و سایر دستگاه های خدمات رسان روز یکشنبه با هدف بررسی موانع و مشکلات مسکن مهر در استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران مهندس نبیان معاون امور عمرانی استانداری مازندران در این نشست اظهار امیدواری نمود با برپايي چنين نشستها و جلسات و تعامل دو طرفه با اداره كل تعاون و پيمانكاران اين بخش به زودي موانع مرتفع شده و ما شاهد به سرانجام رسيدن پروژه هاي مذكور باشيم. وی با اشاره به محدودیت های مالی دولت از تمامی دستگاه هایی که در چنین شرایطی برای  پیشرفت پروژه های مسکن مهر تلاش می کنند قدردانی نمود .

مهندس نبیان اظهار داشت: با توجه به پيشرفت فيزيكي پروژه هاي مسكن مهر در استان بايد با همت و تعامل دستگاه هاي زير بنايي استان خدمات شهري و زير بنايي پروژه هاي مذكور نيز هر چه زودتر اجرايي شود. معاون عمراني استانداري مازندران در ادامه تصريح كرد: مسكن دغدغه اصلي و ابتدايي براي هر خانواده اي محسوب شده ، از اين رو بر طرف كردن اين مسئله توسط خدمتگزاران مردم در دولتها مي تواند عاملي مهمي در جهت تعامل ، همدلي و اعتماد  مردم به آن دولت باشد.

عبداله بهادری مدیر کل راه و شهرسازي مازندران نيز در اين نشست در خصوص همکاری و تعامل دستگاه هاي خدمات رسان با دست اندرکاران طرح مسکن مهر گفت: طي جلسات منظم و پيگيري هاي مجدانه مسؤلين امر بسياري از مشكلات با همفكري دستگاه ها كمرنگ شده است.

مدیر کل راه و شهرسازي مازندران با بيان اينکه در شوراي تامين مسکن استان و کميته هاي فني آن به طور منظم تشکيل و مشکلات مربوط به مسکن مهر طرح و پيگيري مي شود تصريح نمود : انشااله با تعامل و همدلی تمامی دستگاههای مرتبط با مسکن مهر بتوانیم پروژه مسکن مهر را هرچه سریعتر به سرانجام برسانیم .

دراین نشست درخصوص تامین پارکینگ شرکت تعاونی مسکن مهر 8 میارکلای با نقشه های ارائه شده که تعدادی از واحدها در فضای باز تامین میگردد موافقت گردید و مقرر شد نسبت به سایر پروژه های سایت میارکلا نیز تعمیم یابد .

گفتنی است : باتوجه به توضیحات اداره کل راه و شهرسازی ، با حذف پارکینگ  از پروژه های تجاری سایت های مسکن موافقت گردید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها