آخرین اخبار :
کد خبر : 3325 شنبه 20 مرداد 1397 سیاست
راه و شهرسازی

124پروژه راهسازی در مازندران آماده افتتاح است.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت که هم اکنون 124 پروژه راهسازی در این خطه از شمال کشور آماده بهره برداری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی سید محمد نظری عصر روز پنجشنبه  در حاشیه بازدید خبرنگاران مازنی از پروژه های راهسازی افزود : برای تکمیل این پروژه ها حدود 720 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. 

وی پروژه های آماده افتتاح را شامل ساختمان اداری، راه روستایی، راههای اصلی، پل ارتباطی معرفی کرد و گفت که این پروژه ها همزمان با هفته دولت در سال جاری به بهره برداری می رسد. 
سرپرست معاونت مهندسی و  ساخت اداره کل  راه و شهرسازی مازندران اعتبار راهسازی سال جاری این خطه شمال کشور را حدود هفت هزار و 800 میلیارد ریال اعلام کرد.
به گفته نظری تاکنون 30 درصد از این اعتبار به استان تخصیص داده شد و پیش بینی می شود که در سال جاری تخصیص اعتبار راهسازی به بیش از 50 درصد برسد. 
سرپرست معاونت مهندسی و  ساخت اداره کل  راه و شهرسازی مازندران همچنین گفت که پیمانکاران راه و شهرسازی این استان حدود 350 میلیارد ریال مطالبات معوقه داشتند که این ارقام پرداخت شد.
نظری افزود که از طریق اسناد خزانه اسلامی به پیمانکاران راه و شهرسازی مازندران بابت این طلب پرداخت شده است.
این مسئول همچنین گفت که تا شهریور ماه سال جاری حدود 5 کیلومتر از محور ساری-تاکام زیر پوشش آسفالت قرار می گیرد.
نظری اضافه کرد : براساس برنامه ریزی حدود 25 کیلومتر باقی مانده از این محور نیز تا سال 1400 در صورت تامین اعتبار تکمیل می شود.
وی تملک اراضی و واحدهای مسکونی در مسیر را دلیل اصلی در تاخیر اجرای این پروژه راهسازی اعلام کرده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها