آخرین اخبار :
کد خبر : 3314 پنج شنبه 18 مرداد 1397 سیاست
به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار صورت گرفت

دستور استاندار مازندران برای پس گرفتن شکایت از خبرنگاران

استاندار مازندران به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار طی نامه ای از فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست تا شکایت از خبرنگاران را پس بگیرند ‎

متن نامه مهندس اسلامی استاندار مازندران بدین شرح است 
خبرنگاران حلقه اتصال مردم و مسوولان هستند، اخلاق حرفه ای و رسالت واقعی یک خبرنگار ایجاب می کند تا واقعیات را بدون دخل و تصرف انعکاس داده و برای تحقق این رسالت، حمایت و پشتیبانی مسوولان سازمان ها و نهادها ضروری است.
بیان صادقانه واقعیت ها و حقایق از رسالت های محوری خبرنگاران در راستای تحقق جامعه ای آرمانی و اعتلا یافته است. بیان حقایق گاهی غیر منصفانه و تلخ و گاهی منصفانه، آگاهانه و بیدارکننده است ولی مدیران باید با سعه صدر حقایق را بشنوند و با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و بیان دستاوردها و اقدامات دولت؛ پاسخگوی انتقادات باشند و اصحاب رسانه را برای درک درست، عمیق و شفاف حقایق همراهی کنند .
17 مرداد ماه روز خبرنگار، یادآور وظیفه سنگین و حرفه ای اصحاب قلم و خبرنگارانی است که سالها در عرصه خبررسانی با هدف آگاهی بخشی به جامعه، گام برداشته اند و گاه در راستای ادای وظیفه حرفه ای از جان خود گذشته‌اند .
در آستانه 17 مرداد؛ روز خبرنگار و به منظور تکریم و تجلیل از مقام والای اصحاب رسانه به عنوان منادیان دانایی و آگاهی و گام نهادن در مسیر تعامل، همکاری و همگرایی برای توسعه مازندران و تقویت وحدت و انسجام و ارتقاء زمینه های همکاری بدنه دولت و رسانه ها، انتظار می رود نسبت به عدم طرح دعوی قضایی بر علیه رسانه ها 
و بازپس گیری شکایت از خبرنگاران اقدام نمایید.
متقابلا؛ از خبرنگاران محترم نیز انتظار می رود تا با رعایت اخلاق حرفه ای و رسانه ای درجهت تعامل بیش از پیش با دستگاه ها گام بردارند تا ان شاء الله درسایه همکاری هم ، شاهد شکوفایی و اعتلای مازندران باشیم. 
محمـد اسلامی
استاندار مازندران

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها