آخرین اخبار :
کد خبر : 3294 پنج شنبه 11 مرداد 1397 اجتماعی
راه و شهرسازی

ستاد بازآفرینی شهرستان سوادکوه شمالی برگزار شد

ستاد شهرستانی بازآفرینی سوادکوه شمالی با حضور شهردار شیرگاه و سایر اعضا در محل شهرداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، مهندس احمدی کمرپشتی شهردار شیرگاه ضمن خیر مقدم، درخصوص مشکلات و معضلات موجود در بافت های فرسوده توضیحاتی را ارائه نمود.

در ادامه  مهندس محسن قادری رئیس اداره راه و شهرسازی سوادکوه شمالی در ارتباط با سیاست های دولت محترم در بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری و همچنین نحوه جذب اعتبار و توزیع اعتبارات توضیحاتی رابیان نمود و  به تشریح برنامه های مختلف و      پروژه های اجرایی در محلات هدف پرداخت و هماهنگی دستگاه ها برای رسیدن به اهداف پیشرو را ضروری دانست.

در ادامه جلسه مهندس نائیج کارشناس نوسازی بافت فرسوده  به تشریح کامل موضوعات بازآفرینی شهری پرداخته و رسالت تشکیل ستاد شهرستانی را نگاه یکپارچه تمامی دستگاهها در محلات هدف عنوان نمودند.

ایشان در مورد تصویب برنامه عملیاتی شهر درستاد استانی با نگاه ویژه و توامان ارگان های مختلف سخن گفته و قدم اول در بحث را تامین اعتبار انجام مطالعات بازآفرینی توسط شهرداری وشناسایی چند محله هدف به عنوان پایلوت معرفی نمودند.

در پایان تصمیماتی در زمینه تامین اعتبار توسط شهردار برای انجام مطالعات بازآفرینی ، تصویب برنامه اقدام مشترک در ستاد شهرستانی ،ارائه موارد تشویقی از جمله عوارض در ساخت و ساز در محلات هدف شهرداری و ارسال آئین نامه های نحوه فعالیت ستادهای ملی ، استانی  و شهرستانی بازآفرینی شهری اتخاذ گردید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها