آخرین اخبار :
کد خبر : 3249 سه شنبه 2 مرداد 1397 سیاست
حسین زادگان، در مراسم تودیع و معارفه فرماندار سوادکوه شمالی؛

تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار دستگاه ها قرار گیرد / ضرورت تقویت امید در جامعه

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در این جلسه، یادآور شد: با ایستادگی و وحدت میتوانیم کارها را به سرانجام برسانیم و امید را در جامعه تقویت کنیم. ‎

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در مراسم تودیع و معارفه فرماندار سوادکوه شمالی در خصوص وضعیت اقتصادی کشور، گفت: کسی منکر اقتضائات زمان حال و ضرورت هایی که امروزه کشور با آن مواجه است نیست و ما به عنوان مسئولین نظام باید بتوانیم شرایط را در حوزه های مختلف عوض کنیم.

احمد حسین زادگان، اظهار داشت: امروزه عده ای وضعیت اقتصادی کشور را می پسندند و عده ای فضای اقتصادی کشور را نمی پسندند، اما ما به عنوان مسئولین نظام باید خود را با شرایط کشور وقف دهیم .

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه بعد از سال 57 اقدامات موثری در نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته است، خاطرنشان ساخت: متاسفانه این اقدامات به خوبی به نسل جوان انتقال داده نشده و باید با اطلارسانی بهنگام و درست مانع تخریب اقدامات و دستاوردها شد.

حسین زادگان به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید به عنوان دولت اعتدال اشاره کرد و افزود: ممکن است عده ای این جابه جایی را در نظام نپسندند اما ما این افتخار را داریم که بیشترین میزان مشارکت سیاسی در ایران اتفاق می افتد؛ بنابراین کسی حق ندارد از تریبون ها در جهت تضعیف نظام و دولت استفاده کند.

وی مهم ترین موضوع در جهت تضعیف دولت را بهره گیری عده ای از فضای مجازی اعلام کرد و گفت: آنان افرادی هستند که اعتماد و امید مردم را هدف قرار داده اند تا مردم را پریشان حال کنند.

وی به همدلی تمام دستگاه های اجرایی برای بازسازی ورزشگاه شهد وطنی شهرستان قائمشهر اشاره کرد و ابراز نمود: هنگامی که تیم نساجی مازندران به لیگ برتر صعود کرد تمام دستگاه ها پای کار آمدند تا ورزشگاهی در خور و شان مردم آماده کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ادامه داد: در حالی که شرایط اقتصادی کشور با محدودیت هایی روبروست اما برای آن که شادی، نشاط و افزایش سطح رضایت مندی در مردم ایجاد شود همه پای کار آمدند تا این ورزشگاه به مسابقات لیگ برتر برسد.

حسین زادگان تاکید کرد: با ایستادگی و وحدت میتوانیم کارها را به سرانجام برسانیم و امید را در جامعه تقویت کنیم .

وی با تاکید بر این که تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار دستگاه ها قرار گیرد، از فرماندار جدید سوادکوه شمالی خواست تا با شناخت ظرفیت ها در این شهرستان اقدام کند.

گفتنی است؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار در این مراسم از زحمات محمد رضا منصوریان قدردانی و سید محمد انصار الحسینی را به عنوان سرپرست فرمانداری سوادکوه شمالی معرفی نمود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها