آخرین اخبار :
کد خبر : 3237 شنبه 30 تير 1397 اجتماعی

بررسی وضعیت درمان بیماران مسموم روستای بندپی نوشهر

حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در نوشهر و بررسی وضعیت درمان بیماران اسهالی روستای بندپی نوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور در شهرستان نوشهر به اتفاق نماینده مردم نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان نوشهر ابعاد بروز بیماری اسهالی در روستای بندپی نوشهر را مورد بررسی قرار دادند.
دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن تقدیر از پیگیری های مسئولین شهرستان نوشهر بالاخص نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، با بیان اینکه در مواقع بحران باید همه سازمان ها بر اساس رفتار سازمانی و استانداردهای مشخص شده در پروتکل مدیریت بحران اقدام نمایند،  دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در همه حوزه های مربوطه اعم از بهداشت ، درمان و غذا و دارو اقدامات لازم را در خصوص این حادثه انجام داد و از این بابت از همه همکاران ستادی و شهرستانی تقدیر و تشکر می کنم.
وی ضمن رعایت استانداردها توسط سایر دستگاه های مرتبط به سلامت ، از فرماندار خواست تا دستورات لازم جهت بازبینی سلامت شبکه های آب رسانی  و کلرزنی را به شوراها و دهیاری ها داده شود.
دکتر احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر ، چالوس و کلاردشت نیز  ضمن قدردانی از  دست اندرکاران حوزه سلامت بویژه مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان نوشهر و رئیس و کادر درمانی بیمارستان شهید بهشتی نوشهر ، خواستار افزایش آگاهی و دقت نظر شوراها و دهیاری ها در حفظ  بهداشت و سلامت مردم  شد .
دکتر احمدی خواست تا مراقبت های کلی از شبکه آب رسانی سطح شهرستان ها بعمل آورند تا بیش از این هزینه های گزاف صرف درمان بیماری که بر اثر نا آگاهی و عدم رعایت استاندارهای سلامت طغیان کرد بر مردم تحمیل نشود.
همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور در بیمارستان شهید بهشتی نوشهر از بیمارانی که بعلت بیماری عفونی در این بیمارستان بستری شدند عیادت کرد.
دکترسید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور در بیمارستان شهید بهشتی نوشهر از بیمارانی که بعلت بیماری عفونی در این بیمارستان بستری شدند عیادت کرد و با آنها به گفتگو پرداخت .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها