آخرین اخبار :
کد خبر : 3221 چهارشنبه 27 تير 1397 اجتماعی
توحیدی مقدم عنوان کرد:

آهنگ رشد و توسعه شهرستان را تندتر کنیم

فرماندار نکا: ظرفیت ها و قابلیت های شهرستان نکا چه در حوزه نیروی انسانی و چه در حوزه سخت افزاری قابل توجه می باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه نکا با حضور مسئولان محلی برگزار شد، در این جلسه فرماندار نکا با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) اظهار داشت:ائمه معصومین دارای شاخصه‌های مهمی چون حلم ، شجاعت، بلاغت ، فصاحت ، محبت و رحمانیت بودند که امیدوارم این خصلتها در قلوب ما فزونی پیدا کند و در زمره شیعیان واقعی آنها باشیم.

عبدالجواد توحیدی مقدم با بیان اینکه ظرفیت ها و قابلیت های شهرستان نکا چه در حوزه نیروی انسانی و چه در حوزه سخت افزاری قابل توجه بوده است، افزود: می توانیم بگوییم که نکا یکی از قطب های استان در همه عرصه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است و باید تلاش کنیم تا فضای شهرستان را طوری تغییر دهیم که بتوانیم قدمهای خوبی برداریم.

مقام عالی دولت در نکا با اشاره به ظرفیت هایی چون نیروگاه، کارخانه سیمان، شهرک صنعتی، تولید محصولات کشاورزی و گردشگری در شهرستان گفت: باید با اتصال زنجیروارِ این ظرفیت ها، آهنگ رشد و توسعه شهرستان را تندتر کنیم.

وی در پایان با خیرمقدم به سرهنگ دوم مهدی متوسلی فرمانده جدید سپاه نکا، از زحمات سرهنگ شریفی فرمانده قبلی در سپاه نکا قدردانی و برای ایشان در سنگر جدید آرزوی موفقیت کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها