آخرین اخبار :
کد خبر : 3213 دوشنبه 25 تير 1397 سیاست
راه و شهرسازی

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان جایگزین و 220 تختخوابی امام خمینی بهشهر

معاون وزیر راه و شهرسازی از روند اجرائی بیمارستان جایگزین و220 تختخوابی امام خمینی شهرستان بهشهر به منظور تسریع در انجام عملیات اجرائی بازدید نمود .

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران مهندس محمد جعفر علیزاده معاون وزير راه و شهرسازي به همراه فرماندار ، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی ، مدیران اداره کل راه و شهرسازی مازندران و جمعي از مسؤلين اين شهرستان از بیمارستان جایگزین  بازديد و در حاشيه این بازدید عنوان نمود : بیمارستان جایگزین بهشهر 90 درصد پیشرفت دارد و امسال به بهره برداری می رسد .

معاون وزير راه و شهرسازي در روند ساخت بیمارستان جایگزین اظهار کرد : این بیمارستان دارای چهار بخش تخصصی داخلی ، جراحی ، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان است و کلینیک هم بخش های فوق تخصصی دیده شده است .

وی افزود : با توجه به پیشرفت بالای 90 درصد و اتمام کارهای زیربنایی و ساخت وساز و محوطه سازی ، تامین اعتبار برای تجهیزات انجام شده است و با تامین تجهیزات این بیمارستان امسال افتتاح می شود .    

وی ادامه داد : در مجموع در بخش دارای چهار بخش تخصصی داخلی ، جراحی ، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان است و کلینیک هم بخش های فوق تخصصی دیده شده است . 

 

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود : باتوجه به پیشرفت بالای 90 درصد و اتمام کارهای زیربنایی و ساخت و ساز  و محوطه سازی ، تامین اعتبار برای تجهیزات انجام شده است و با تامین تجهیزات این بیمارستان امسال افتتاح می شود .

 

وی عنوان نمود : در مجموع در بخش ساخت و ساز ، تجهیزات و امکانات حدود  100 میلیارد تومان برای این بیمارستان هزینه می شود و این بیمارستان می تواند جوابگوی نیاز فیزیکی بهداشت و درمان شرق استان باشد .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها