آخرین اخبار :
کد خبر : 3210 یکشنبه 24 تير 1397 صنعت

تقدیر استاندار مازندران از تلاش جهادی کارکنان نیروگاه شهید سلیمی نکا

مهندس اسلامی در بازدید از واحدهای مختلف گازی، سیکل ترکیبی و واحد بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا، از تلاش های جهادی و خالصانه کارکنان این نیروگاه در شرایط سخت برای تامین برق تقدیر کرد. ‎

.

به گزارش روابط عمومی استانداری، محمد اسلامی در این روز در نشست با مدیر عامل و معاونین نیروگاه شهید سلیمی نکا، با اشاره به این که نقش این نیروگاه در تامین برق در پیک مصرف تابستان انکار ناپذیر است، افزود: پرسنل زحمت کش نیروگاه شهید سلیمی در دمای بالا و شرایط سخت، به صورت شبانه روزی برای تعمیر و بهره برداری نیروگاه تلاش می کنند تا واحد ها در اسرع وقت به مدار وارد شود.

مقام عالی دولت در مازندران، با اشاره به این که با دانش، خلاقیت و تلاش می توان در شرایط سخت؛ تاثیرگذار بود، اظهار داشت: کارکنان نیروگاه شهید سلیمی نکا؛ سمبل خودباوری و تجلی اقتصاد مقاومتی هستند.

اسلامی، تصریح نمود: در سند اقتصاد مقاومتی مازندران نیز برای تولید 2000 مگاوات برق جدید هدف گذاری شده است.

استاندار با اشاره به ضرورت اجرای طرح های هم راستا با حفظ محیط زیست، تاکید کرد: باید روند جایگزینی سوخت مازوت به گاز در نیروگاه شهید سلیمی تسریع شود.

نماینده عالی دولت در استان، ضمن بازدید از پروژه تعمیرات اساسی واحد 2 گازی و lte بازدید و از تلاش های جهادی و خالصانه کارکنان نیروگاه شهید سلیمی نکا تقدیر کرد.

گفتنی است؛ با پایان تعمیرات و راه اندازی این واحد 215 مگاوات به شبکه سراسری برق کشور تزریق شد. 

در این نشست که فرماندار نکا نیز استاندار را همراهی می نمود؛ محسن نعمتی، مدیر عامل نیروگاه شهید سلیمی نکا گزارشی از فعالیت ها، دستاوردها و اقدامات صورت گرفته در این نیروگاه ارایه نمود.

وی اعلام کرد: نیروگاه شهید سلیمی نکا بر اساس ارزیابی عملکرد؛ مقام اول کشور را کسب نمود.

نعمتی، افزود: 20 هزار قطعه مورد نیاز نیروگاه در داخل کشور طراحی و نصب شده است.

وی هم چنین از افزایش 2 درصدی تولید برق در سه ماهه اول سالجاری خبر داد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها