آخرین اخبار :
کد خبر : 3172 شنبه 16 تير 1397 سیاست
استاندار مازندران در جمع نمازگزاران جمعه گلوگاه

امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی نیازمندیم/ با راه حل علمی و فنی باید میانکاله را احیا نمود

استاندار مازندران در جمع نمازگزاران جمعه گلوگاه گفت : امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی نیازمندیم چرا که دشمن با تمام امکانات و تجهیزات به جنگ اقتصادی آمده است ‎

مهندس محمد اسلامی استاندار مازندران که در جمع نمازگزاران جمعه گلوگاه سخن می گفت با اشاره به نقشه های متعدد استکبار جهانی برای مقابله با جمهوری اسلامی گفت : جمهوری اسلامی برای عزت و سربلندی ملت ایران گام بر می دارد و همه باید شکرگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم

وی افزود : استکبار جهانی از نام جمهوری اسلامی هراس دارد و بارها تلاش کرده تا کار جمهوری اسلامی را تمام کند وی با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور شایسته ملت ایران نتیجه نگرفته است .
مقام عالی دولت در استان ادامه داد : دولت ایران با درخواست رسمی سوریه کار مستشاری را انجام داده تا استراتژی شوم آمریکا و اسرائیل در منطقه محقق نشود ولی امروز متهم به تروریست می شود .
وی تاکید کرد : منطق آمریکا قدرت حداکثری و تسلط بر جهان است و رئیس جمهور آمریکا به هیچ قاعده و قانونی پای بند نیست 
اسلامی وحدت قوای سه گانه و نیروهای مسلح را بی نظیر خواند و گفت : همه باید با همدلی و وحدت کمک کنند و امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی هستیم .
وی با اشاره به ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی برای مقابله با نقشه های دشمن در جنگ اقتصادی اظهار داشت : اقتصاد ما مقاوم است و تنها کشوری هستیم که بدهی خارجی نداریم و همه نباید اجازه دهیم پول ملی را تضعیف کنند .
استاندار مازندران ایجاد تقاضای کاذب در بازار را آب ریختن به آسیاب دشمن خواند و تصریح نمود : مشکل بیکاری به عنوان مهمترین معضل جامعه با کمک و مشارکت مردم قابل حل است .
وی همچنین به سند اقتصاد مقاومتی مازندران با 12 محور اشاره کرد و گفت : برای تحقق این امر در شهرستان ها نمایندگان معین انتخاب کردیم تا سند اقتصاد مقاومتی را در حوزه شهرستان نیز دنبال کنند .
استاندار مازندران همچنین به تولید گسترده انجیر در گلوگاه اشاره کرد و گفت : از محصول انجیر باید ارزش افزوده ایجاد کنید و در این حوزه باید سرمایه گذاری کرد .
اسلامی همچنین در مورد توسعه اشتغال در منطقه شرق مازندران گفت : با راه حل علمی و فنی باید میانکاله را احیا نمود .
وی تاکید کرد: در زمینه ارائه تسهیلات اشتغال روستایی وضع گلوگاه نسبت به بقیه شهرهای همسایه بهتر است و فرماندار و دستگاههای مرتبط و بانکها باید در این زمینه تحرک بیشتری نشان دهند .
استاندار مازندران در پایان با اشاره به بهره مندی 10 هزار نفر در سال گذشته از تسهیلات فقرزدایی در استان اظهار داشت : امسال هم بیش از 10 هزار نفر می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند و ظرفیت های خوبی در زمینه اشتغال روستایی و فقر زدایی از سوی دولت در نظر گرفته شده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها