آخرین اخبار :
کد خبر : 25092 پنج شنبه 10 مهر 1399 اجتماعی
پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا

تجلیل از هیئت های عزاداری شهرستان بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی

فرماندار نکا: با مدیریت و برنامه‌ریزی خوب ستاد مبارزه با کرونا شهرستان و همراهی هیات های مذهبی و مردم، مراسم‌ سوگواری و عزاداری دهه اول محرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا، توحیدی مقدم فرماندار نکا در مراسم تجلیل از هیئت های عزاداری شهرستان بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی بیان داشت: آیین عزاداری حضرت سیّدالشّهدا علیه‌السّلام در ماه محرّم و تداوم آن در ماه صفر، حاصل اندیشه و اعتقاد عمیق دینی است که با محوریّت نام مقدّس امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

نماینده عالی دولت در این شهرستان تصریح کرد: محرّم امسال با شیوع ویروس کرونا، شیوۀ عزاداری‌ها تغییر کرد و با رعایت اصول بهداشتی توسّط جمع هیئت‌های مذهبی شهرستان با هدف کمک به کادر درمان و جلوگیری از شیوع بیماری بار دیگر فرهنگ تدیّن و تقیّد مردم این خطّه بر همگان ثابت گردید.

توحیدی مقدم افزود: با مدیریت و برنامه‌ریزی خوب ستاد مبارزه با کرونا شهرستان و همراهی هیات های مذهبی و مردم، مراسم‌ سوگواری و عزاداری دهه اول محرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

فرماندار نکا ابراز امیدواری کرد: با بازگشت سلامتی کامل به جامعۀ ما و رفع مشکلات ناشی از همه‌گیری این ویروس، شاهد ازسرگیری همۀ برنامه‌های جمعی به‌ویژه مجالس عزاداری پرشور و شعور حسینی در آینده باشیم.

در پایان از تعدادی از مداحان و هیئت های های مذهبی شهرستان بصورت نمادین تجلیل شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها