آخرین اخبار :
کد خبر : 25090 سه شنبه 8 مهر 1399 اجتماعی
پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا

جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی شهرستان

فرماندار نکا: نشاط اجتماعی یکی از نیازهای ضروری جامعه امروز است // با ایجاد فضای مناسب در جهت تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از آسیب های ناشی از مشکلات خانواده ها گام برداریم. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا، توحیدی مقدم فرماندار نکا در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی شهرستان، یکی از راهکارهای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی آموزش مستمر تمامی اقشار جامعه عنوان و بیان داشت: تحکیم بنیان خانواده و آموزش مهارتهای زندگی یکی از مهم ترین روش های پیشگیری و کاهش طلاق بشمار می رود.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا با بیان اینکه بسیاری از مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی شهرستان در این کارگروه ها بررسی و پیگیری می شود خواستار حضور جدی و موثر اعضاء در این کارگروه و کمیته های مربوطه گردید.

توحیدی مقدم نشاط اجتماعی را یکی از نیازهای ضروری جامعه امروز دانست و افزود: با همکاری و تعامل تمام بخش ها میتوان نسبت به ایجاد فضای مناسب برای تمام اقشار در جهت تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از آسیب های ناشی از مشکلات خانواده ها گام برداشت.

علی رجبی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران نیز در این جلسه اظهار داشت: جهت شناسایی آسیب های اجتماعی در جلسات کارگروه اجتماعی فرهنگی باید چالش های این حوزه مورد بررسی و برای پیشگیری از آن باید برنامه هایی تدوین گردد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها