آخرین اخبار :
کد خبر : 25078 سه شنبه 18 شهريور 1399 اجتماعی
توحیدی مقدم:

آموزش غیرحضوری تجربه موفقی برای نهاد تعلیم و تربیت

فرماندار نکا: با همتی مجدانه تهدید کرونا را به فرصتی ارزشمند تبدیل کنیم و لحظه‌ای از مقوله مهم تعلیم و تربیت فرزندان غافل نشویم. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا، توحیدی مقدم فرماندار نکا در آئین بازگشایی مدارس در دبیرستان دخترانه شاهد بیان داشت: آموزش غیرحضوری تجربه موفقی برای نهاد تعلیم و تربیت بود، مدارس با برنامه ریزی، آمادگی برگزاری هر نوع شیوه آموزشی را داشته باشند، روشی را انتخاب کنند که هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نماند.

نماینده عالی دولت در این شهرستان با ذکر این مسئله که قطعاً به سرانجام رساندن امور در شرایط سخت و بحرانی و رسیدن به موفقیت در چنین وضعیتی بسیار با ارزش خواهد بود، تصریح کرد: با همتی مجدانه تهدید کرونا را به فرصتی ارزشمند تبدیل کنیم و لحظه‌ای از مقوله مهم تعلیم و تربیت فرزندان غافل نشویم.

توحیدی مقدم تعامل والدین، دانش آموزان و پرسنل مدرسه را کلید طلایی موفقیت آموزش و پرورش دانست و افزود: در حوزه آموزش و پرورش حفظ سلامت و آموزش دغدغه و اولویت اصلی است، امیدواریم همه دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود تا بتوانیم از بحران کرونا به سلامتی عبور کنیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها