آخرین اخبار :
کد خبر : 25036 چهارشنبه 15 مرداد 1399 سیاست

مراسم روز خبرنگار ۱۶ مردادماه در مازندران برگزار می‌شود

معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: مراسم روز خبرنگار امسال در روز پنج‌شنبه ۱۶ مردادماه با حضور ویدئو کنفرانسی استاندار و فرماندارن همراه با تجلیل از خبرنگاران در هر شهرستانی برگزار شود.

به گزارش خبرمازندران ، معصومه فرجی با عرض تبریک به مناسبت هفدهم مردادماه سالروز بزرگداشت فعالان حوزه رسانه و روز خبرنگار، اظهار کرد: هر ساله مراسم روز خبرنگار در سطح استانی با حضور اصحاب رسانه و پیشکسوتان این حوزه همراه با تجلیل از خبرنگاران برتر و معرفی پیشکسوتان برگزار می‌شد، اما در سال‌جاری با توجه به محدودیت‌های ویژه دوران کرونا، برگزاری این مراسم نیز با محدودیت‌هایی همراه خواهد بود.

وی افزود: بنا بر آخرین تصمیمات مقرر شد تا در روز پنج‌شنبه ۱۶ مردادماه ساعت ۱۰صبح، مراسم تجلیل از خبرنگاران در هر شهرستانی با استقرار خبرنگاران در محل فرمانداری‌ها برگزار شود.

معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: این مراسم به صورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس با حضور استاندار و فرمانداران انجام و پس از سخنرانی استاندار، ادامه مراسم در فرمانداری‌های هر شهرستان انجام خواهد شد.

فرجی ادامه داد: این مراسم با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، خانه مطبوعات، بسیج رسانه و استانداری مازندران برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در این مراسم تعدادی از پیشکسوتان حوزه رسانه استان، خانواده‌ شهید محمدحسین قریب طزره شهید شاخص  رسانه و خبرنگاران برتری که طی سال گذشته حائز رتبه‌های کشوری شده‌اند، مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

به گفته معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، ۱۷خبرگزاری، ۱۶ روزنامه، ۷۴هفته‌نامه، ۱۶۹پایگاه خبری و ۵۲۹خبرنگار عضو خانه مطبوعات و نزدیک ۵۰۰ خبرنگار آزاد در استان مازندران مشغول فعالیت هستند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها