آخرین اخبار :
کد خبر : 25005 چهارشنبه 18 تير 1399 فرهنگ
بارقه های امید در دل فرهنگ مازندران روشن شد؛

انتظارها برای افتتاح کتابخانه مرکزی مازندران به پایان می رسد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از به ثمر نشستن مذاکره استاندار مازندران با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای تامین اعتبار تکمیل کتابخانه مرکزی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به روند ۱۱ ساله آغاز احداث کتابخانه مرکزی استان در ساری که در طول این سال ها فقط حدود ۵۰ درصد پیشرفت داشته است، اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته، این موضوع به یکی از دغدغه های جناب آقای حسین زادگان، استاندار مازندران هم تبدیل شد و ایشان بارها برای تامین اعتبار تکمیل این پروژه رایزنی هایی با مسئولین کشوری انجام دادند.

وی افزود: خدا را شاکریم که بالاخره این پیگیری ها به سر انجام نشست و در دیدار استاندار محترم با جناب آقای نوبخت، رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی، موافقت ایشان برای اختصاص مبلغی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال جهت تکمیل پروژه گرفته شد که امیدواریم با نهایی شدن، تا پایان سال بتوانیم این هدیه ارزشمند را تقدیم مردم استان کنیم.

ولیپور، افتتاح این کتابخانه مرکزی را نوید دهنده یک تحول بزرگ در استان دانست و ابراز امیدواری کرد، فرهنگ استان از سال ۱۴۰۰ یک سرمایه عظیم مادی و معنوی داشته باشد که ملجأ و پناه جوانان و اندیشمندان و دانش پژوهان استان باشد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها