آخرین اخبار :
کد خبر : 24982 پنج شنبه 29 خرداد 1399 اجتماعی

انبوه پروژه های صالح زاده به چالشی برای قائم شهر بدل شده است/ترجمان سازندگی در قائم شهر با مدیریت عباس صالح زاده

سال ها بود که قائم شهر را غباری از یاس و خستگی غرق کرده بود و فراموش نمی کنیم که رنگ زدن دیوارها و آسفالت خیابان ها برای ما شهروندان قائم شهری بسیار چشمگیر به نظر می آمد و ذوق زدگی از این اتفاقات در شبکه های اجتماعی و رسانه های آن ها که هنوز فعالند در آرشیو آن ها موجود است.

سال ها بود که  قائم شهر را غباری از یاس و خستگی غرق کرده بود و فراموش نمی کنیم که رنگ زدن دیوارها و آسفالت خیابان ها برای ما شهروندان قائم شهری بسیار چشمگیر به نظر می آمد و ذوق زدگی از این اتفاقات در شبکه های اجتماعی و رسانه های آن ها که هنوز فعالند در آرشیو آن ها موجود است. 

اما روزهای سخت بالاخره به پایان رسید و همانند ساری که فرزند دیارش عبوری به دادش رسید، فرزندی از دیار پرمهر قائم شهر سکان هدایت این شهر را به دست گرفت و سازندگی در این شهر آغاز شد .

صالح زاده آستین همت را بالا زد  و در کمال تعجب مخالفینش کلنگ ده ها پروژه کوچک و بزرگ را با هم زد و کسانی که در ابتدای کارش می گفتند صالح زاده ۹۸ با صالح زاده ۸۸ متفاوت است و امروز با تحریم و رکود و نیروی مازاد شهرداری کاری از دست او بر نمی آید و به معجزه نیاز است، در کمال تعجب معجزه را دیدند و کار شروع شد.

کارها را مردم می بینند و نیازی به گفتنش نیست ولی حرف های مخالفین که از روی عناد و منافع شخصی سعی می کنند جلوی پیشرفت کار را بگیرند تعجب برانگیز است.

مخالفین صالح زاده با مگا پروژه پارک جنگلی تلار مخالفت کردند، حل معضل ۵۰ ساله دفن زباله را تمسخر کردند و وقتی هنوز پروژه های متعدد زیرگذرهای قائم شهر تمام نشده بحث اولویت بندی پروژه ها را پیش کشیدند.

هرچند برخی منتقدین از روی دلسوزی و تخصص حرف های کارشناسانه را بیان می کنند ولی برخی مغرضین برای عدم موفقیت مدیریت شهری در این دوره حاضر به عقب ماندگی قائم شهر گردیده اند .

این تلاش مردم شریف قائم شهر  برای اجرای سریعتر پروژه ها در محل زیستشان با تجربه تلخ آن ها از برخی دوره های ضعیف مدیریت شهری که قائم شهر را به عقب برده اند در دوران صالح زاده قابل درک است.

مردم قائم شهر به خوبی تفاوت های میان دوره های مدیریتی در شهر قائم شهر را به خوبی حس می کنند و ان شالله با استعانت از حضرت پروردگار و همراهی مردم شریف قائم شهر پروژه های عظیم شهرداری یکی پس از دیگری به بهره برداری برسد و قائم شهر دگر باره به جایگاه اصلی اش در سطح استان برسد .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها