آخرین اخبار :
کد خبر : 24975 دوشنبه 26 خرداد 1399 اجتماعی
بمناسبت هفته جهادکشاورزی:

دیدار مدیر و کارکنان جهادکشاورزی با فرماندار

تاکید فرماندار نکا بر برنامه ریزی جهاد کشاورزی به سمت کیفیت بخشی و بهره وری محصولات کشاورزی و دامداری و حرکت به سمت نوآوری.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری نکا، توحیدی مقدم فرماندار نکا در مدیر و کارکنان جهادکشاورزی ضمن تقدیر از زحمات مجموعه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیان داشت: شهرستان نکا از ظرفیت و پتانسیل بالقوه ای از نظر توسعه کشت گیاهان دارویی، قابلیت احداث باغات در اراضی شیبدار، تولیدات دام و طیور و... برخوردار است که باید از این فرصت در جهت رونق اقتصادی کشاورزان بهره گیری نمود.

نماینده عالی دولت در این شهرستان به برنامه ریزی جهاد کشاورزی به سمت کیفیت بخشی و بهره وری محصولات کشاورزی و دامداری تاکید و تصریح کرد: مطالعه برای بهبود وضعیت موجود یکی از کارهای جهاد کشاورزی است که می بایست به سمت نوآوری در حرکت باشد و در وضعیت موجود توقف نکند.

توحیدی مقدم آموزش را رکن اساسی جهت رسیدن به کشاورزی پایدار دانست و افزود: ارزیابی مداوم طرح ها و پروژه ها جهت رفع نواقص و برطرف نمودن مشکلات مهم و ضروری ارائه طرح ها و پروژه های جدید با بنیه علمی و مطالعه شده برای پیشرفت کشاورزی منطقه تاکید کرد.

در این دیدار موسوی مدیریت اداره جهادکشاورزی نکا گزارشی از عملکرد این اداره ارائه نمود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها