آخرین اخبار :
کد خبر : 22882 چهارشنبه 21 اسفند 1398 اجتماعی
توصیه جدی فرماندار به مردم:

لزوم قطع زنجیره ارتباط افراد با یکدیگر

فرماندار نکا: مردم کرونا را جدی بگیرید، برای حفظ سلامتی و جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا، حدالامکان از منازل خارج نشوند فقط برای تامین نیاز‌های ضروری و اولیه از منزل خارج شوند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری نکا، توحیدی مقدم فرماندار نکا، در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا بیان داشت: همشریان کرونا را جدی بگیرید، برای حفظ سلامتی و جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا، حدالامکان از منازل خارج نشوند، فقط برای تامین نیاز‌های ضروری و اولیه از منزل خارج شوند.

نماینده عالی دولت در این شهرستان تصریح کرد: امروز در شرایطی هستیم که باید با همدلی کامل به مبارزه با کرونا برخیزیم، همه مردم با روش‌های پیشگیری آگاهی و آشنایی دارند، اما تاکنون شیوع ویروس را جدی نگرفتند، باید زنجیره ارتباط افراد با یکدیگر قطع گردد.

توحیدی مقدم افزود: مراقبت و آموزش‌های عمومی و همگانی بهداشت و سلامتی برای زنان خانه‌دار به عنوان گروه مهمی از جامعه برای پیشگیری از بیماری کرونا لازم و ضروری است.

فرماندار نکا تاکید کرد: تنها راه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ماندن در خانه است و بی توجهی یک فرد به این توصیه ها می تواند سلامت سایر اعضای جامعه را تهدید کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها