آخرین اخبار :
کد خبر : 22879 دوشنبه 12 اسفند 1398 صنعت
نيروگاه شهيد سليمي نكا

عزم جدي نیروگاه نکا براي مقابله با شيوع ویروس کرونا

بمنظور حفظ سلامت کاركنان اقدامات و روش های پیشگیرانه ای جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا در نیروگاه شهید سلیمی نکا به اجرا گذاشته شد.

عزم جدي نیروگاه نکا براي مقابله با شيوع ویروس­ کرونا

      بمنظور حفظ سلامت کاركنان اقدامات و روش­های پیشگیرانه­ای جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا در نیروگاه شهید سلیمی نکا به اجرا گذاشته شد.

      به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولیدبرق نکا در پي تأييد اخبار شيوع ويروس كرونا در كشور از سوی مسئولان وزارت بهداشت و علوم پزشكي، جلسه کارگروه مقابله با ویروس کرونا در نیروگاه نكا تشکیل و راهكارها و تمهيدات پیشگیري از شيوع اين ويروس مورد بررسی قرار گرفت.

      این کارگروه در گام اول ضمن تمركز بر اطلاع­رسانی صحيح و مناسب در خصوص ماهيت بيماري كرونا و نحوه مقابله با شیوع آن به كاركنان و نیز تأكيد بر عدم اعتناء به شایعات و اخبار مندرح در  فضاي مجازي، مجموعه ­اي از اقدامات بهداشتی را براي مبارزه با ويروس كرونا به اجرا گذاشت كه از جمله اقدامات انجام شده و در حال اجرا مي­توان به اطلاع­ رسانی از طریق اتوماسیون اداری، تابلوهای اعلانات، استندها و كانال خبري شركت، پيگيري جهت خريد و جايگزيني دستگاه­هاي چشمي و تصويري ثبت ورود و خروج و ثبت آمار غذاي كاركنان بجاي دستگاه­ هاي موجود انگشتي، تعويق كليه بازديدها، دوره­ هاي آموزشي، همايشها و تجمعات، خرید تجهیزات بهداشتی و مواد ضد­عفونی کننده، شستشو و ضد عفونی کردن مداوم سالن غذاخوری، ساختمان اداري، اتاق ­جلسات، اتاق­ های فرمان، بهره­ برداری، نمازخانه و واحدهاي مختلف شركت، جمع ­آوری ظروف مشترک روی میزهای سالن غذاخوری، بازرسي مداوم سرویس­های بهداشتی و تأمین مواد شوینده، تهیه و تامین مواد ضد عفونی­کننده مناسب با همکاری امور شیمی شركت، توزیع دستمال کاغذی، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در واحدها، ضدعفونی سرویس­های ایاب و ذهاب، و معافيت موقت بانوان همكار داراي فرزند زير شش سال مطابق دستورالعمل از حضور در محل كار، جایگزینی مهرهای سنگی و قابل شستشو در نمازخانه نیروگاه و ... اشاره كرد.

      این تلاش­ها با همراهي، همدلي و همكاري كاركنان در زمينه خودمراقبتی و رعايت اصول بهداشت فردي، همچنان تا شکست کامل کرونا ادامه خواهد يافت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها