آخرین اخبار :
کد خبر : 22878 یکشنبه 11 اسفند 1398 اجتماعی

پاسخ شهرداری ارطه به حواشی انتخابات مجلس

اطلاعیه شهرداری ارطه به مناسبت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و حواشی به وجود آمده

متن کامل اطلاعیه شهرداری ارطه به شرح زیر است :

                باسمه تعالی
 
انتخابات به عنوان نماد مردمسالاری دینی ، رکن رکین جمهوریت در نظام جمهوری اسلامی است که نشان دهنده حضور مردم در تمامی عرصه های تصمیم گیری می باشد.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه ۹۸ ، برگ زرین دیگری بر دفتر پرافتخار انقلاب اسلامی افزودند.

حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات ، تجلی عشق و وفاداری آنان به آرمان های انقلاب اسلامی ، امام راحل عظیم الشان ، رهبری معظم انقلاب و شهدای گرانقدر است که همواره در کشور جاری و ساری است و در این میان نقش عوامل اجرایی و نظارتی ، نیروهای نظامی و انتظامی اعم از سپاه ، شجره طیبه بسیج ، روحانیون معزز ، اساتید محترم دانشگاهها و دانشجویان در تهییج مردم و برگزاری سالم انتخابات ، وصف ناشدنی است.

نکته قابل تامل البته ، برخی گفته ها و مطالبی است که در ایام تبلیغات انتخاباتی ، توسط برخی افراد در فضاهای حقیقی و مجازی بیان گردیده و موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم نموده است که از آن جمله میتوان به بیان تخصیص ارقامی همچون ۱۵ ، ۱۶ و حتی ۳۰ میلیارد تومانی به شهرداری جهت انجام وظایف و فعالیتهای عمرانی اشاره نمود که مردم شهر ارطه را در بهت و حیرت فرو برده است.

لذا با عنایت به اینکه روشنگری اذهان و تنویر افکار عمومی را وظیفه خود می دانیم ، موارد ذیل جهت استحضار و اطلاع اهالی نجیب ، مظلوم و پرتلاش ارطه ، تقدیم می گردد:

۱- ادعای پیگیری تخصیص ارقام فوق الذکر از سوی برخی افراد ، کاملا کذب بوده و قابل پیگیری از سوی شهرداری می باشد.

۲- بودجه های سنواتی شهرداری در سال های مختلف ، خصوصا از زمان آغاز بکار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر از شهریورماه ۹۶ ، کاملا شفاف بوده و به تصویب شورای اسلامی شهر و تایید کمیته انطباق رسیده است به طوری که بودجه های سنواتی در طی سالهای ۹۶ ، ۹۷ و ۹۸ به ترتیب ۳۰ میلیارد ریال ، ۳۵ میلیارد ریال و ۴۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بوده است که مجموع بودجه سه سال به ۱۲۰ میلیارد ریال نمی رسد.
قابل ذکر است تفریغ بودجه سالهای فوق نیز به تایید حسابرس تعیین شده از سوی شورای اسلامی شهر رسیده و مستندات آن موجود است.

۳- ادعای آسفالت ۱۸ کیلومتر از معابر سطح شهر کاملا نادرست می باشد بطوریکه در سال جاری تنها ۲۱۰۰ متر از خیابانها و کوچه های شهر ارطه از محل قیر تخصیصی آسفالت گردید.
قابل ذکر است تمامی هزینه های زیرسازی و حمل و پخش آسفالت ،توسط شهرداری صورت پذیرفته است.

۴- پیگیری اختصاص بودجه به ادارات آبفا ، برق و گاز ، موضوعی است که باید توسط دستگاههای ذیربط تایید گردد. لذا این موارد خارج از اختیار و وظایف شهرداری است.

۵- برخی از افراد مغرض ،در فضای مجازی با اکانتهای ناشناس و بعضا جعلی اقدام به شبهه افکنی و شایعه پراکنی می نمایند که ضمن هشدار جدی به آنان جهت خودداری از این گونه حرکات ، اعلام میدارد شهرداری از طریق مراجع ذیربط نسبت به شناسایی و برخورد با آنان اقدام خواهد نمود.

۶- چنانچه افرادی همچنان معتقد به تخصیص بودجه های میلیاردی به شهرداری هستند ، می توانند با مستندات لازم به شهرداری مراجعه نموده و نسبت به اثبات ادعای خود اقدام نمایند.

۷- مجموعه مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری ، ضمن تقدیر و تشکر مجدد از شهروندان عزیز و مجموعه اقشار مختلف اعم از نیروهای جان برکف سپاه و بسیج ، روحانیت معظم و هیئات مذهبی که همواره یار و یاور ما جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان بوده اند ، اعلام می نمایند فارغ از هرگونه توجه به تخریب ها ، شایعات و سنگ اندازی ها ، با عزمی راسخ به وظایف خود عمل نموده و در راه خدمت به مردم ، تمامی موانع پیش رو را پشت سر خواهند گذاشت.

۸- و اما نکته پایانی ، ناگفته های فراوانی در دو سال و نیم سپری شده از مدیریت شهری ارطه وجود دارد که ان شاالله در آینده ای نه چندان بعید ، در این خصوص با شهروندان سخن خواهیم گفت.

       و آخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمین

 روابط عمومی شهرداری ارطه

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها