آخرین اخبار :
کد خبر : 22863 سه شنبه 29 بهمن 1398 اجتماعی
توحیدی مقدم در آموزش توجيهي نمایندگان فرماندار:

همه امور با اراده و خواست مردم صورت می پذیرد

فرماندار نکا: ملت بزرگ ایران در 2 اسفند حماسه دیگر خلق خواهند کرد و به جهانیان نشان خواهند داد که ایران اسلامی دموکراسی ترین کشور دنیا است.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان نکا، عبدالجواد توحیدی مقدم فرماندار نکا در جلسه در آموزش توجيهي نمایندگان فرماندار در شعب اخذ راي اظهار داشت: در نظام مقدس اسلامی بر اساس قانون اساسی امور کشور از طریق آرای عمومی به مردم واگذار شده است در همین راستا انتخاب دهیار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و انتخاب رهبری از طریق مجلس خبرگان رهبری توسط مردم انجام می گیرد، به عبارت دیگر همه چیز و همه امور با اراده و خواست مردم ما انجام می پذیرد.

نماینده عالی دولت در این شهرستان تصریح کرد: در چنین شرایط خطیر ملت بزرگ ایران در 2 اسفند حماسه دیگر خلق خواهند کرد و به جهانیان نشان خواهند داد که ایران اسلامی دموکراسی ترین کشور دنیا است.

توحیدی مقدم تاكيد كرد: امیدوارم با مساعی و دقت شما عزیزان که مسئولیت خطیر در جهت سلامت برگزاری انتخابات بر عهده دارید این امانت الهی به سر منزل مقصود برسانید.

فرماندار نكا تصريح كرد: کلاس آموزشی که حاوی مطالب مهمی درباره آشنایی با قوانین و مقررات و آیین نامه اجرایی انتخابات است، انتظار می رود حوصله به خرج داده و همه مطالب را بخوبی فرا گیرید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها