آخرین اخبار :
کد خبر : 22844 پنج شنبه 17 بهمن 1398 سیاست
پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا

تجلیل از کارآفرینان برتر در نکا

تاکید فرماندار نکا بر لزوم احیای روحیه امید و خودباوری در بین جوانان و تحرک بخشی به بازار کار.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا، با حضور توحیدی مقدم فرماندار نکا از کارآفرینان برتر در سالن فنی و حرفه ای تجلیل بعمل آمد.

فرماندار نکا در این نشست برگزاری این گونه همایش ها را ایجاد انگیزه و خود باوری در جوانان دانست و بیان داشت: دولت نقش تسهیل گری،حمایت و پشتیبانی از کارآفرینان و روان سازی محیط جهت ایجاد کسب و کار را بر عهده دارد.

نماینده عالی دولت در این شهرستان تصریح کرد: راه‌حل مشکل بیکاری، توسعه کارآفرینی و تشویق کارآفرینان با تکیه برعلم، نوآوری، خلاقیت و تجربه می باشد.

فرماندار نکا در ادامه گفت: علی رغم همه تلاش ها و اقدامات به سزایی که دولت در زمینه اشتغال انجام می دهد، میزان اشتغال ایجاد شده با توجه ازدیاد تعداد متقاضیان کار، کفاف و جوابگوی قشر جوان نیست و با توجه به تعداد زیاد فارغ التحصیلان دانشگاه ها باید بتوانیم جوانان را به سمت کارآفرینی و اشتغال سوق دهیم.

توحیدی مقدم با تاکید بر لزوم احیای روحیه امید و خودباوری در بین جوانان و تحرک بخشی به بازار کار، افزود: تمام کسانی که امید را در خودشان زنده نگته می دارند، می توانند به موفقیت دست یابند، بنابراین جوانان ما امیدوار بوده و در سایه این امیدواری پویا و فعال باشند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها