آخرین اخبار :
کد خبر : 2222 دوشنبه 11 تير 1397 صنعت
نيروگاه شهيد سليمي نكا

برگزاري مراسم گراميداشت شهداي فاجعه هفتم تير ماه در نيروگاه نكا

مناسبت هفتم تير ماه سالروز انفجار دفتر مركزي حزب جمهوري اسلامي و شهادت مظلومانه آيت ا... دكتر بهشتي و 72 تن از ياران حضرت امام(ره) مراسمي در نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.

برگزاري مراسم گراميداشت شهداي فاجعه هفتم تير ماه در نيروگاه نكا

      به مناسبت هفتم تير ماه سالروز انفجار دفتر مركزي حزب جمهوري اسلامي و شهادت مظلومانه آيت ا... دكتر بهشتي و 72 تن از ياران حضرت امام(ره) مراسمي در نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.

      در اين مراسم دادستان شهرستان نكا ضمن تبريك هفته قوه قضاييه و گراميداشت ياد و خاطره شهداي 7 تير به تبيين و تشريح ابعاد مختلف شخصيتي شهيد بهشتي پرداخت.

       حجت­ الاسلام والمسلمين يوسف ملاكريمي با تمجيد از خدمات شهيدبهشتي در به ثمر رسيدن نهضت حضرت امام راحل(ره) و استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي، از آن شهيد بزرگوار به عنوان اسوه صبر و بردباري و نمونه ­اي از ولايت­ پذيري ياد كرد و گفت: شهيد بهشتي عالمي متفكر، صاحب نظر در علوم مختلف و شيفته خدمت به انقلاب و مردم بود كه با تمام وجود گوش به فرمان و در خدمت حضرت امام(ره) بود و براي حفظ دستاوردهاي انقلاب همچون كوهي استوار در مقابل انتقادهاي شديد و تهمت­هاي جريان نفاق صبر و استقامت پيشه كرد و سرانجام مظلومانه به شهادت رسيد.

      وي در بخش ديگري از سخنانش بر تلاش در جهت پايداري انقلاب و پاسداشت خون شهدا تأكيد كرد و افزود: تفكر خدمت و استقامت در راه هدف بايد در جامعه ما نهادينه شود.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها