آخرین اخبار :
کد خبر : 2213 شنبه 9 تير 1397 اجتماعی
راه و شهرسازی

نشست مشترک با شهرداران و مدیران شهرداری های غرب استان مازندران با موضوع بازآفرینی شهری

نشست آموزشی از مجموعه نشست های تخصصی جستاری در بازآفرینی شهری با حضور شهرداران و مدیران شهرداری های غرب استان مازندران در سالن اجتماعات فرودگاه نوشهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران مهندس سعيد ميرزاپور رئيس اداره عمران و بهسازي شهري اين اداره كل در اين نشست با تشریح اهداف و برنامه های حوزه بازآفرینی، از بازآفرینی شهری پایدار به عنوان میثاقی متعهدانه جهت تحقق اهداف ارتقاء زندگی شهروندان و زیست پذیری شهرها  نام برد و آن را سند محکمی جهت برون رفت شهرها از شرایط کنونی ارزیابی کرد.

میرزاپور با اشاره به سابقه تاریخی غرب استان و ماهیت این شهرها در جذب گردشگری عنوان داشت: شرایط شکننده زیست بوم در استان به ویژه در غرب استان،  اقتضای حساسیت در این خصوص را دوچندان ساخته است.

وی از شهرداران خواست در برنامه ها و طرح های توسعه ، شرایط اقلیمی ،محیطی و فرهنگی را در اولویت قرار دهند و از اقدامی که مناسب بر محیط شهرهای آن ها نیست،  پرهیز کنند.

در  ادامه این نشست مهندس مقتدر و مهندس شهسواری روسای ادارات راه و شهرسازی و شهرداران شهرهای غرب استان  به بیان نظرات خود در خصوص تجربه های مبتلا به و مباحث پیرامون پرداختند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها