آخرین اخبار :
کد خبر : 2188 دوشنبه 4 تير 1397 سیاست
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در نشست با مسئولین دفاتر سیاسی و اجتماعی فرمانداری ها؛

مسئولین دفاتر سیاسی و اجتماعی بازوان مهم فرمانداری ها هستند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، گفت: مسئولان دفاتر سیاسی و اجتماعی بازوان مهم فرمانداری های شهرستان هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، گفت: مسئولان دفاتر سیاسی و اجتماعی بازوان مهم فرمانداری های شهرستان هستند.

احمد حسین زادگان در نشست با مسئولین دفاتر سیاسی و اجتماعی فرمانداری های استان با اشاره به این که کارشناسان در این حوزه بازوان سیاسی و اجتماعی فرمانداران هستند، تاکید کرد: بررسی و مطالعه، پژوهش و تحلیل مسائل و رویدادهای سیاسی شهرستان و تطبیق آنها با سیاست های دولت به عهده مسئولین اداره سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ها است.

وی افزود: به روز رسانی شناسنامه سیاسی امنیتی و اجتماعی و فرهنگی شهرستان ها می تواند در تصمیم گیری های مهم موثر باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر استفاده از ظرفیت نخبگان، صاحب نظران و دانشگاهیان تاکید و گفت: برگزاری تریبون آزاد، تعامل و ارتباط با تشکل های دانشجویی و نظرخواهی از اساتید دانشگاه ها در راستای پیشرفت و توسعه موثر و مفید خواهد بود.

وی برگزاری انتخابات بی طرفانه و شفاف را مشی دولت اعلام کرد و اظهار داشت: نظارت بر برگزاری انتخابات گروه های سیاسی و صنفی، تهیه گزارش از فعالیت های انتخاباتی نامزدهای احتمالی مجلس شورای اسلامی و رصد فعالیت های سیاسی اجتماعی و فرهنگی شهرستان در دستور کار دفاتر سیاسی اجتماعی و فرهنگی فرمانداری ها باید باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، برگزاری میز احزاب در شهرستان ها را از وظایف مهم دفاتر سیاسی اجتماعی برشمرد وگفت: سیاست دولت مشارکت احزاب در امور سیاسی اجتماعی وفرهنگی جامعه است.

وی خواستار تهیه گزارش عملکرد از بخشداری های هر شهرستان شد و گفت: رصد فعالیت و عملکرد نهادهای محلی دهیاری و شوراهای اسلامی و همچنین سازمان های مردم نهاد نیز به عهده دفاتر سیاسی اجتماعی فرمانداری ها است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، رسانه های مکتوب و مجازی را ظرفیتی برای توسعه استان دانست و تاکید کرد: فرمانداران ارتباط نزدیک با رسانه ها داشته باشند و هرماه نشست خبری برگزار کنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها