آخرین اخبار :
کد خبر : 2186 دوشنبه 4 تير 1397 فرهنگ
توحیدی مقدم در افتتاح طرح اوقات فراغت عنوان کرد:

مردم بايد با تغيير ذائقه خود به سمت خريد كالاهاي داخلي بروند

فرماندار نکا: حساسیت زیادی نسبت به زمان اوقات فراغت دانش آموزان وجود دارد ، که با برنامه ریزی صحیح و درست از اوقات فراغت، می توان فرصتی بی نظیر برای خانواده ها باشد، تا دغدغه های خانواده ها را نیز کاهش داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، با حضور توحیدی مقدم نماینده عالی دولت در شهرستان نکا طرح اوقات فراغت تابستانه در سازمان تبلیغات اسلامی افتتاح شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا، در این مراسم اظهار داشت: فرا رسیدن فصل تابستان، حساسیت بیشتری نسبت به زمان اوقات فراغت دانش آموزان وجود دارد ، که با برنامه ریزی صحیح و درست از اوقات فراغت، می توان فرصتی بی نظیر برای خانواده ها باشد، تا دغدغه های خانواده ها را نیز کاهش داد.

این مسول ادامه داد: محتوا سازی در زمینه برنامه ها هم برای مربیان تربیتی و هم دانش آموزان بستر مناسبی برای مشارکت بیشتر را فراهم می کند، لذا اگر در این کارها تعلل کنیم مطمئنا دشمنان اسلام و انقلاب برای این فرصت ها توطئه های بیشتری فراهم می کنند.

توحیدی مقدم با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری افزود: مردم بايد با تغيير ذائقه خود به سمت خريد كالاهاي داخلي بروند و از سوي ديگر نيز مسئولين با برنامه ريزي و نظارت ، و تولید کنندگان در زمينه توليد محصولات باكيفيت را بسازند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها