آخرین اخبار :
کد خبر : 21734 دوشنبه 11 آذر 1398 دولت و ادارات
راه و شهرسازی

رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای اداره کل راه و شهرسازی استان : بهره برداری از زیرگذر سنگتراشان در ایام ا...دهه فجر

رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها از بهره برداری از زیرگذر سنگتراشان در ایام ا...دهه مبارک فجر با صرف اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال خبر داد .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران مهندس معزمیرموسایی رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها ضمن اعلام اين مطلب گفت: اين زيرگذر با هدف ارتقاء ایمنی و همچنين كاهش تصادفات و تسهيل در امر حمل و نقل و کاربران جاده ای  به اجرا در آمد.

وي ادامه داد : از اين رو اقدامات ايمن سازي و افزايش ظرفيت ايمني محورهاي تحت پوشش بعنوان اولويت كاري اين مجموعه قرارگرفت كه ازجمله آن ميتوان به احداث زيرگذر سنگتراشان اشاره نمود .

رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها در خصوص مشخصات اجرايي پروژه مذكور عنوان كرد: اجراي زيرگذر باكسي به دهانه 9 متر و ارتفاع 5.5 متر بطول 25 متر  می باشد و  باكس زيرگذر  و دیوار رمپها تكميل گرديده ، بسترسازی رمپ ها در دست اجرا  مي باشد.

وی در خصوص این پروژه اظهار کرد :  تكميل ساخت قطعات پيش ساخته باكس زيرگذر ، خاكبرداري رمپ ها ، احداث آبرو ،احداث ديوار رمپ ها،جابجايي لوله گاز موجود در بستر  رمپ هاي ورودي و خروجي شرقي از کارهای انجام شده این پروژه می باشد .

مهندس میرموسایی به مزيت هاي زيرگذر " سنگتراشان" اشاره و اظهار داشت : بدليل تردد پرشمار در محور ساري – تاكام – كياسر و همچنين دسترسي ايمن به روستاها و حذف بريدگي هاي غيرمجاز اين زيرگذر با هدف ارتقاء ايمني به اجراء درآمد.

گفتنی است  : اعتبار هزینه شده این پروژه تاکنون بیش از 40 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی 90 درصد می باشد .

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها