آخرین اخبار :
کد خبر : 2172 پنج شنبه 31 خرداد 1397 فرهنگ
نيروگاه شهيد سليمي نكا

برگزاري آئين تجليل از كارگران و جوانان نمونه در نيروگاه نكا

همزمان با روز جهاني كار و كارگر، آئين جشن روز جوان و تجليل از كارگران و جوانان نمونه در نيروگاه شهيد سليمي نكا برگزار شد.

برگزاري آئين تجليل از كارگران و جوانان نمونه در نيروگاه نكا

      همزمان با روز جهاني كار و كارگر، آئين جشن روز جوان و تجليل از كارگران و جوانان نمونه در نيروگاه شهيد سليمي نكا برگزار شد.

      در اين مراسم مديرعامل نيروگاه ايام جشن و سرور شيعيان به مناسبت هاي اعياد شعبانيه، ولادت با سعادت حضرت وليعصر(عج) را تبريك گفت و با گراميداشت و تبريك روز جوان و روز جهاني كار و كارگر، از زحمات جوانان و كارگران خدوم صنعت برق قدرداني نمود.

       مهندس محسن نعمتي ابتدا خطاب به كاركنان جوان نيروگاه اظهار داشت: شما جوانان فرهيخته، متخصص و مجرب مايه افتخار و مباهات ما در صنعت برق كشور هستيد و لازم است با تلاش و پشتكار بيشتري خود را براي پذيرش مسئوليت هاي مهم در عرصه هاي مديريتي آماده كنيد.

      وي از جوانان به عنوان آينده سازان كشور ياد كرد و افزود: جوانان پشتوانه ها و سرمايه هاي مهم كشور و سرشار از شور و نشاط و اميد هستند و سرنوشت اين مملكت بدست آنان رقم خواهد خورد، لذا مديران بايد به آنان اعتماد كنند و ميدان بيشتري بدهند تا استعدادهاي بالقوه جوانان در كنار افراد با تجربه به فعليت و شكوفايي برسد و نظام از اين توانمنديها به خوبي بهره مند شود.

      مهندس نعمتي واگذاري مسئوليتها به جوانان را موجب پيشرفت امور نيروگاه ارزيابي كرد و گفت: جوانان امروز سرشار از نبوغ هستند و انديشه هاي نوگرايانه جوانان باعث پيشرفت هايي در امر بهره برداري و بهره وري بيشتر نيروي انساني در تمامي عرصه ها شده است.

     وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تداوم موفقيتهاي نيروگاه در كسب رتبه هاي برتر ارزيابي هاي عملكرد شركتهاي توليد برق، افزود: اين نيروگاه عليرغم عمر بالاي خود در سنوات اخير هميشه در رده هاي بالاي ارزيابيها قرار داشته است كه اين موضوع مبين لياقت و شايستگي و نقش ممتاز نيروي انساني آن در حفظ اين جايگاه ميباشد.

      نعمتي در پايان بر تلاش و جديت بيشتر نيروگاه جهت تحقق و اجراي عملي شعار حمايت از كالاي ايراني تأكيد كرد و گفت: بحث ساخت داخل از چند سال قبل مورد توجه نيروگاه بوده ولي امسال اين مسير با جديت بيشتري دنبال خواهد شد و تمام سعي خود را براي نهاديه كردن شعار حمايت از كالاي ايراني بكار خواهيم بست.

            مديرعامل نيروگاه شهيدسليمي همچنين از ساخت و بهره برداري از 33 هزار قطعه در 5 سال اخير خبر داد و گفت: طي 2 سال گذشته كار ساخت داخل قطعات مورد نياز با سرعت و جديت بيشتري پيگيري شد بالغ بر 20 هزار قطعه در داخل كشور توليد شد كه اكنون در حال بهره برداري از آنها هستيم.

     در اين مراسم همچنين مشاور مدير عامل در امور جوانان شركت، ضمن تبريك و تهنيت ولادت حضرت علي اكبر(ع)، از حضور پرشور جوانان در مراسم و حمايتهاي مدير عامل شركت از برنامه هاي امور جوانان، تقدير و تشكر نمود.

      مهندس مرتضي سعادت با بيان اينكه 45 درصد از كاركنان نيروگاه را جوانان كمتر از 35 سال تشكيل ميدهند، افزود: اين موضوع از آن جهت حائز اهميت و بسيار ارزنده است كه جوانان پرشور و مستعد در كنار كارشناسان و مديران با تجربه قرار گرفته اند و فرايند تبادل اطلاعات علمي و فني و نيز انتقال يافته هاي تجربي به نحو مطلوبي در حال انجام است. 

      در اين جشن تعدادي از هنرمندان استان با اجراي برنامه هاي متنوع هنري شامل: موسيقي، نمايش طنز، مسابقه ميان برنامه و ... لحظات شاد و مفرحي براي حضار بوجود آوردند.

      در پايان از خدمات 4 جوان و 10 نفر از كارگران برگزيده سال 1396 نيروگاه به شرح زير با اهداء لوح تقدير و هدايايي تجليل شد.

      جوانان نمونه شركت مديريت توليد برق نكا: سيدحسن ابراهيم نژاد، عمار خطيبي نسب و حسين شعباني

      جوان نمونه شركت آذر ساروج شمال: حمزه پورياني.

       كارگران نمونه شركت مديريت توليد برق نكا: محمدعلي احمدي، علي اكبر وجداني، ياسر رهبر سراجي، احسان زاهدپاشا، هادي ملاح

      كارگران نمونه شركت آذر ساروج شمال: حمزه زرگري، نواب شكري، سيدمصطفي عمراني و حميدرضا مؤيدي.

      كارگر نمونه شركت تعميرات صنايع نيروگاهي مازندران (صنير): احمد ديندار.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها