آخرین اخبار :
کد خبر : 20721 شنبه 2 آذر 1398 سیاست
راه و شهرسازی

در سومین روز در هفته بسیج صورت پذیرفت : دیدار صمیمی مدیر کل راه وشهرسازی با بسیجیان

مهندس سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران در سومین روز از هفته بسیج که بنام بسیج ، علم و فناوری نامگذاری شده ، با بسیجیان اداره کل دیدار صمیمی برگزار نمود.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران ، سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی در این نشست عنوان نمود :ساده زیستی ،صف و صمیمیت ، ایثار و گذشت ، بهره گیری در حد نیاز و بیشترین بازدهی و ایمن قوی و شعور بسیار ، خصوصیاتی هستند که بسیجیان از آنها برخوردارند . همین ویژگی ها بود که توانست بسیج را نیروی پرتوان برای حراست و نگهبانی از اسلام و ارزشها و هنجارها تبدیل کند .

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران تصریح نمود : وقتی که دشمن در جنگ تحمیلی مقاومت و فداکاری نیروهای دست از جان شسته را دید و فهمید در جبهه نظامی نمی تواند پیروز شود از روزنه فرهنگ وارد کارزار جدیدی بر ضد نظام اسلامی و باورهای فرهنگی – مذهبی ملت ما شد .

مهندس نظری با اشاره به قابلیت های بیشمار بسیج در تمامی عرصه ها یادآور شد : بسیج توانمندی های تحسین برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته است به اعتراف دوست و دشمن مایه افتخار و سربلندی اسلام و انقلای در کشور شده است . گواهان و شواهد نشان می دهد بسیج هنوز توانمندی های ناشناخته فراوانی دارد . و اگر شناخته شود و مورد تکریم و حمایت و هدایت و مدیریت قرار گیرد می توان از قدرت و توان عظیم و خودجوش بسیج برای اعتلای انقلاب اسلامی و ایران عزیز بهره مند شد ،ازین توانمندی ها می توان در امور اقتصادی ، فرهنگی ، رفاهی و اجتماعی و دیگر زمینه ها  که باید شناخته شود استفاده نمود . بسیج بهترین پشتوانه علمی ، فرهنگی و دفاعی برای آینده نظام مقدس الهی است .

مدیر کل راه و شهرسازی ضمن تشکر از حضور گسترده و فعال بسیجیان در تمامی عرصه ها گفت : توقع ما این است که نیروهای پرتلاش بسیج تفکرات بسیجی را در مجموعه راه و شهرسازی بست و گسترش دهد و همواره به دنبال آن میباشد که چگونه و از چه راهی می توان بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

گفتنی است : در این نشست ابتدا مهندس پذیره فرمانده پایگاه مقاومت اداره کل گسترش مختصری ارائه و بسیجیان اداره کل سوالات خود را در این نشست با مدیر کل راه و شهرسازی مطرح نمودند .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها