آخرین اخبار :
کد خبر : 18634 چهارشنبه 3 مهر 1398 صنعت
نيروگاه شهيد سليمي نكا

ديدار فرمانده قرارگاه منطقه اي غدير شمال كشور با مديرعامل نيروگاه نكا

فرمانده قرارگاه منطقه اي غدير شمال كشور به همراه تعدادي از سرداران و نيروهاي تحت امر با مديرعامل نيروگاه شهيدسليمي نكا ديدار نمودند.

ديدار فرمانده قرارگاه منطقه­ اي غدير شمال­كشور با مديرعامل نيروگاه نكا

     فرمانده قرارگاه منطقه­ اي غدير شمال كشور به همراه تعدادي از سرداران و نيروهاي تحت امر با مديرعامل نيروگاه شهيدسليمي نكا ديدار نمودند.

     در اين ديدار ابتدا مهندس محسن نعمتي با اشاره به نقش تأثير گذار نيروگاه نكا در صنعت برق به اقدامات و دستاوردهاي ساخت داخل نيروگاه اشاره كرد و گفت: اين شركت در 8 سال گذشته با هدف  كم ­اثر كردن تحريم­ها و كاهش وابستگي به توليدكنندگان خارجي تلاش و پيگيري وسيعي در بخش بازسازي و مديريت ساخت داخل قطعات نيروگاهي انجام داد و تا­كنون بالغ بر 42 هزار و 109 قطعه مورد نياز نيروگاه در داخل كشور توليد شد كه بيش از 27 هزار قطعه آن در سه سال اخير ساخته شده است ضمن اينكه با حضور در چندين نمايشگاه ملي و استاني سعي شد تا توانمندي صنعتگران داخلي در ساخت قطعات و تجهيزات مورد نياز صنايع معرفي گردد.

     مديرعامل شركت مديريت توليد برق نكا در ادامه در خصوص پروژه­ هاي اجرا شده در راستاي  جوان­سازي، بازسازي و بهينه ­ساري واحدها، پروژه­ هاي رفع محدوديت توليد و تلاش­هاي كاركنان در جهت توليد برق مطمئن و پايدار مشتركان مطالبي بيان داشت.

       در اين ديدار سردار علي شاليكار با تقدير از زحمات مجموعه كاركنان نيروگاه در تأمين برق پايدار مشتركان، پيشرفت كشور در بخش­هاي مختلف را حيرت انگيز خواند و گفت: پس از پيروزي انقلاب اسلامي ملت ايران به خودباوري رسيد و هر روز شاهد پيشرفت و شكوفايي كشور در بخش­هاي مختلف هستيم.

      وي همچنين بر لزوم توجه به منويات مقام معظم رهبري در خصوص لزوم خود اتكايي و خودكفايي كشور و استفاده از ظرفيت­ها و توانمندي­هاي داخلي د­ر جهت قطع وابستگي از بيگانگان تأكيد نمود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها