آخرین اخبار :
کد خبر : 16608 شنبه 2 شهريور 1398 اجتماعی
وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح بازسازی و مرمت مسجد جامع ساری :

راه برون رفت از شرایط کنونی فعال کردن ظرفیت های داخلی است.

وزیر راه و شهرسازی گفت : تمام تلاش ما در وزارت راه و شهرسازی این است که هیچ پروژه عمرانی به رغم مشکلات مالی دچار رکورد نشود .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی  در مراسم افتتاح بازسازی و مرمت مسجد جامع ساری با بیان اینکه امروز در کشور به همدلی ، وحدت و یکپارچگی نیاز داریم گفت : دشمن همواره روی یک نقطه عدم وحدت و سستی متمرکز شده و هرجا که غفلت کرده ایم به ما ضربه زده است .

وی با اظهار اینکه امروز با تحریم ها  و تهدیدها و اطلاعاتی برخی خائنان در اختیارشان قرار می دهند ، مواجه هستیم گفت : امروز ایران اسلامی قدرتمند تر از هر مبداء تاریخی است .

وی با اشاره به حضور در اجلاس بین المللی خزر و دیدار با هفت نخست وزیر حاشیه خزر و دیگر کشورها افزود : آنان معتقد بودند که هیچ کس تا بحال مقابل آمریکا توان ایستادگی نداشت اما جمهوری اسلامی ایران مقابل آمریکا ایستاده است . وزیر راه و شهرسازی با عنوان اینکه دشمن برای ما هزینه ایجاد کرده است اما نقطه مهم آن است که سفارتخانه آمریکا برای کشور و ملت ما تصمیم گیری نمی کند گفت : این در حالی که سفارتخانه آمریکا در کشورهای دیگر ، دولت ساقط و برای آن کشور تصمیم گیری می کند

مهندس اسلامی با بیان اینکه راه برون رفت از شرایط کنونی آن است که ظرفیت های داخلی را فعال کنیم گفت :تمام تلاش در وزارت راه و شهرسازی این است که هیچ پروژه عمرانی به رغم مشکلات در منابع ،دچار رکود نشود و از انواع و اقسام الگوهای مالی برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنیم .

وزیر راه و شهرسازی بر لزوم تقویت بخش خصوصی برای سازندگی کشور تاکید کرد و گفت : استفاده از تولیدات ساخت داخل از برنامه ها است و امروز تمام شرکت های تولید کننده را فعال کردیم تا تولید داخل رونق یابد .

وی افزود : دشمنان همواره آرزوی ضربه زدن به کشور را در سایه وحدت و همدلی ما به گور خواهند برد .

مسجد جامع و تاریخی ساری سال گذشته بر اثر آتش سوزی تخریب شده بود . همچنین در این مراسم مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این مسجد تاریخی سال گذشته بر اثر آتش سوزی  مهیب تخریب شده بود . از جانفشانی آتش نشان که در مدت چند ساعت آتش سوزی را مهار کردند ، تقدیر کرد .

وی افزود : اگر دلسوزی و درایت استاندار وقت نبود ، کار بازسازی مسجد تاریخی و مکان مذهبی که یادآور ایثار و رشادتهای مبارزات انقلاب ، اعزام رزمندگان و تشیع شهدای والا مقام است ، انجام نمی شد .

وی با عنوان اینکه حضرت آیت الله نظری ، صدوقی و دیگر علما بر لزوم تسریع در بازسازی مسجد جامع ساری تاکید داشتند اظهار داشت :این کار بزرگ با دستور استاندار وقت بر عهده مدیریت شهری ساری گذاشته شد .

عبوری با تقدیر از تلاش های پیمانکاران برای بازسازی مسجد جامع ساری گفت : مسجد جامع ساری افتخار مردم غیرتمند مازندران است .

معاون وزیر راه و شهرسازی با اظهار اینکه هنوز بازسازی سوسنگرد از خاطرات مردم مازندران پاک نشده است از همکاری مردم ساری در آواربرداری مسجد جامع ساری تقدیر کرد و گفت بلواهایی که در فضاهای مجازی وجود دارد را باور نکنید و سکوت ما ناشی از ضعف نیست و معنای سکوت مخفف سازندگی ، کار و تعامل است .

عبوری تصریح کرد : بی مهری ها مانع از کار جهادی در این مکان مقدس نشد و با حضور پرشور مردم ساری و ائمه جماعت بازسازی مسجد جامع ساری افتتاح شده است .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها