آخرین اخبار :
کد خبر : 12526 شنبه 1 تير 1398 دولت و ادارات
راه و شهرسازی

به منظور پیگیری طرح های راه و شهرسازی بابل صورت پذیرفت :

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان با نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی

مهندس سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان به اتفاق معاونین با نیاز آذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ، مهندس نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه معاونین این اداره کل با حسین نیازآذری نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند. 
مدیر کل راه و شهرسازی استان خاطرنشان ساخت : دراین دیدار طرح های عمرانی و اجرایی در حوزه راه و شهرسازی حوزه انتخابیه و بررسی روند اعتباری طرح های در دست اجرا بررسی گردید. 

مهندس نظری ضمن اشاره به پروژه های در دست اجراء در حوزه راه و شهرسازی در شهرستان بابل یادآور شد : پروژه های متعددی در حوزه راههای اصلی – فرعی و روستایی – بازآفرینی و احیاء بافت های فرسوده و ناکارآمد – مسکن و فنی و اجرائی در شهرستان بابل در دست اقدام داریم که انشاله با پیگیری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و تخصیص به هنگام اعتبارات شاهد بهره برداری از آنها باشیم .

وی همچنین افزود : محور زرگرشهر _ اجاکسر (سپاه دانش) بطول 18 کیلومتر و با عتباری بالغ بر 8 هزار میلیون ریال در دست اقدام بوده و پل چمازین در محور کمربندی جنوبی و اجرای رمپ ورودی ضلع شمالی ، پیمانکار مشغول فعالیت بوده که نیاز به عقب نشینی ساکنین منطقه بوده که انشااله با همکاری مسئولین محلی مرتفع و شاهد ادامه فعالیت باشیم .

حسین نیازآذری نماینده مردم بابل با اشاره اینکه شهرستان بابل با 1260 کیلومتر راه شهری و روستایی نیازمند توجه بیشتر دولت است خاطر نشان کرد : اصلاح نقاط حادثه خیز، ایمن سازی راه های مواصلاتی ، تسریع در تعریض شبکه راه های شهرستان ، تکمیل کنارگذر جنوبی و ساخت پل های ورودی به کنار گذر از جمله مهمترین مطالبات مردم شریف بابل است وبا توجه اتمام سال مورد تاکید می باشد . 
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تذکر اینکه بخش شهرسازی وزارت راه و شهرسازی کمتر مورد توجه قرار گرفته تاکید کرد : مهمترین وجوه زیر ساختی هر منطقه به زیر ساخت های شهری مرتبط هست خواستار ساماندهی سکونتگاه های غیر مجاز ، نظارت دقیق بر ساخت وسازهای شهری و اجرای کامل طرح جامع شهری شد. 
نماینده بابل با اشاره به حادثه خیز بودن کشور از همه مردم و بخصوص دستگاه های دولتی ، شهرداری ها و نهادهای تخصصی و صنفی خواست باید در اجرای استاندارد های فنی و مهندسی مصمم باشیم و با همدلی در کاهش خسارت های احتمالی مشارکت داشته باشیم. 

نیازآذری درپایان تصریح کرد : باید با فرهنگ سازی ، آموزش ، اجرای دقیق قانون و ارتقای کیفت مصالح بسمت استاندارد سازی حرکت کنیم .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها