آخرین اخبار :
کد خبر : 12513 شنبه 25 خرداد 1398 دولت و ادارات
راه و شهرسازی

نخستین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان جویبار در سال 98 برگزار شد.

نخستین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان جویبار در سال 98 برگزار شد.

 به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان مازندران نخستین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان جویبار  با حضور مهندس اسد فرماندار  جویبار، مهندس رهگشای معاونت  بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران و شهرداران شهرهای جویبار و کوهی خیل در محل فرمانداری شهرستان جویبار تشکیل گردید.   

مهندس اسد در حاشیه این نشست گفت :   موضوع بازآفرینی شهری در احیای بافت های فرسوده و زدودن معضلات اجتماعی مرتبط با حاشیه نشینی در این شهرستان از جمله مسائل مهم می باشد که مورد تاکید  مجموعه فرمانداری و شهرداران شهرستان برای همکاری جدی و عملیاتی با راه و شهرسازی می باشد . فرماندار جویبار تصریح کرد :  انشاالله  در آینده نزدیک شاهد اقدامات موثری  در شهرستان جویبار در این بخش خواهیم بود .      

 در ادامه  مهندس رهگشای معاونت  بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه شهرستان جویبار دارای بافت تاریخی مناسبی می باشد اظهار کرد:  موضوع بازآفرینی شهری در شهرستان جویبار از اهمیت فراوان برخوردار می باشد و تمامی دستگاه های مرتبط می بایست اقدامات لازم را انجام دهند.    

گفتنی است مهندس یاری شهردار جویبار در این نشست از  نهایی شدن قرارداد این شهرداری با شرکت مشاور جهت تهیه طرح بازآفرینی شهرهای جویبار و کوهی خیل خبر دادند و از اعلام  آمادگی نمایندگان شرکت مشاور ظرف مدت یک ماه آینده خبر دادند و همچنین خاطرنشان کردند  که طرح های مربوطه تهیه و جهت بررسی های بعدی به اداره کل راه و شهرسازی مازندران ارسال می گردد.  

علی یاری یادِآور شد :   مجوزهای مورد نیاز جهت اجرای پروژه احداث موزه کشتی جویبار به انجام رسیده است  که انشاالله پس از مکاتبه فوری با راه و شهرسازی مقدمات مربوط به تخصیص اعتبار این پروژه در سال 98 با پیگیری های فوری در ِآینده نزدیک عملیاتی خواهد  شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها