آخرین اخبار :
کد خبر : 12485 پنج شنبه 9 خرداد 1398 سیاست
راه و شهرسازی

پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران به مناسبت روز قدس

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با صدور پیامی همکاران و همه مردم ولایی استان را به حضور فعال و پرشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان، در این پیام آمده است:

”درایت و آینده نگری امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس در جهت اعلام حمایت جهان اسلام از آزادی قدس شریف، امروز عالم‌گیر شده است. ندای حمایت از مردم مظلوم فلسطین اکنون مختص به جهان اسلام نیست و آزادی‌خواهان و آزادگان جهان به ندای انقلاب اسلامی ایران پاسخ مثبت داده‌اند و در سراسر دنیا پرچم حمایت از فلسطین و قدس شریف در اهتزاز است.”

روز قدس، یادگار ارزشمند امام راحل (ره)، روز تجلی وحدت و همدلی مسلمانان عالم است که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل اشغالگران قدس شریف به پا خاسته اند.

روز قدس روز دفاع از مظلومانی است که خنجر کفر و نفاق قلب آنان را شکافته و شلاق های بیداد و ستم جان و تنشان را نشانه رفته است. روز قدس روز تعیین سرنوشت مردم مظلوم فلسطین است، روز حمایت از مظلومان عالم است و روزی است که آزادگان عالم در گستره اسلام اراده کرده اند تا نهضت بیداری جهانی را موج هایی تازه و دلهای حق طلبان را امیدی تازه بخشند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات از شما کارکنان صدیق دعوت می‌کنم تا بار دیگر با تأسی از آموزه های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، در راهپیمایی روز قدس حضور یابند و استقلال و شکوه امت اسلام را به رخ جهانیان بکشند

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها