آخرین اخبار :
کد خبر : 12464 یکشنبه 29 ارديبهشت 1398 سیاست
اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از آغاز عملیات جرایی احداث پل نوا خبر داد

مهندس سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از آغاز عملیات اجرایی احداث پل نوا در محور هراز کیلومتر 70 با اعتباری معادل 13 میلیارد ریال خبر داد.به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران مهندس سید محمد نظری با اعلام این خبر تصریح نمود : اعتبار احداث این پروژه از طریق محل بودجه های عمومی و پیگیری های دکتر یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی صورت پذیرفت.

مهندس سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از آغاز عملیات اجرایی احداث پل نوا در محور هراز کیلومتر 70 با اعتباری معادل 13 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران مهندس سید محمد نظری با اعلام این خبر تصریح نمود  :  اعتبار  احداث این پروژه  از طریق محل بودجه های  عمومی و پیگیری های دکتر یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی صورت پذیرفت.

وی در خصوص مشخصات فنی پروژه یادآور شد : احداث این پل به طول 21 متر و عرض 8/40 است که سعی شده است مطابق با استانداردهای لازم باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران تصریح کرد : عملیات اجرایی این پروژه شامل کوله های بتنی و عرشه تیر فلزی ، دال بتنی می باشد.

وی اظهار کرد :

اجراي اين پروژه در جهت افزايش ضريب ايمني عبور ومرور می باشد که درصدد هستیم در بازه زمانی تعیین شده پروژه مذکور را مورد بهره برداری قرار دهیم.

مهندس نظری خاطرنشان کرد :

 پل ها براي هميشه پایداری و استقامت ندارند لذا  هر شكل سازه اي كه به كار برده شود و يا هر مصالحي كه استفاده شود ، دير يا زود آثار فرسودگي در آنان ظاهر مي شوند.بنابراين موضوع ارزش پلها و خسارات ناشي از بي توجهي به نگهداري آنها يكي از مواردي است كه بايد به طور وسيع و گسترده مورد توجه قرار گيرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها