آخرین اخبار :
کد خبر : 12456 پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398 اجتماعی
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا

کلنگ زنی مسکن آسیب دیده گان سیل اخیر در نکا

آئین کلنگ زنی از 24 مسکن آسیب دیده از سیل اخیر در نکا، بصورت نمادین در روستاهای کمیشان، شورابسر و بایع کلا به زمین زده شد. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا، آئین کلنگ زنی از 24 مسکن آسیب دیده از سیل اخیر در شهرستان نکا، بصورت نمادین در روستاهای کمیشان، شورابسر و بایع کلا به زمین زده شد.

فرماندار نکا در این مراسم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از حوادث ناشی از سیلاب و بارندگی های اخیر در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد مدیریت بحران شهرستان، مناطق حادثه خیر شهرستان و مسیرهایی که تهدیدی برای شهر و روستاها بوده شناسایی کرد که تجربه تلخ سیل 78 نکا و دیگر شهرستانها را نداشتیم.

توحیدی مقدم با اشاره به خسارت سیل در این شهرستان گفت: در اثر سیلاب و بارندگی ها در ۷۰ روستای شهرستان خسارت داشتیم و سیل ، رانش و برف به حدود 710 واحد مسکونی خسارت وارد کرد که 24 واحد آسیب دیده نیاز به ساخت مجدد دارد.

فرماندار نکا حجم خسارات وارده در بخش کشاورزی ، آبزیان سردآبی، زنبور ، باغی و دامی شهرستان را حدود ۱۰۱ میلیارد تومان و در واحدهای تولیدی و اصناف 30 واحد عنوان کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها